Banksy - Pecham Rock til salgs

Hallais! Det var nesten som å finne tusenlapper i en konvolutt dette her (eller det får nå tiden vise).

I 2018 ga British Museum ut noe Banksy-postkort og jeg kjøpte 5.stk. Nå har jeg flytta og fant disse i en kommode. Antar at «lagt i rull siden jeg fikk de» ikke er så strengt her som et pøbel-trykk på tube fra 2014 som skal selges, men disse har altså lagt i den flotte brune konvolutten siden 2018.

Ser på flere plasser at de er lagt ut for 3-4K pr.stk ca, og neeeida jeg vet at det ikke er sikkert de går for det selv om de ligger ute for det, slapp av.

Men - skal vi prøve oss på å selge alle 4(!) Jeg beholder én selv) for 10K da, samlet? Kan fint sende de, men møter også gjerne opp hos noen for å avlevere hvis det er i Oslo-området.

Mail meg, tekst meg og røyksignal meg for spørsmål.

Oppsummert: 4 for salg totalt for 10K. For ordens skyld; litt førstemann til mølla-prinsippet her med mindre jeg sitter på en enorm skatt her jeg ikke har skjønt selv - tviler selvsagt, men skriver det her bare for å være voldsomt røddig. Eller urøddig, jeg vet ikke helt her, hehe.

Hører fra noen av dere, forhåpentligvis. Heeeei!

Henkeob

3 Likes

Disse er kule og prisen stemmer (i allefall tidligere).

Det vanlige er å ramme inn 2 samtidig hvor hver av sidene vises :slight_smile:

1 Like

Anbefaler å selge ut av landet. Kronekursen gjør at det er enklere å oppnå OK priser. Jeg solgte selv via en facebookgruppe for et par år siden.

Så jeg skulle ikke ha solgt et par av disse for 300 kroner stykket for en del år tilbake, sier du…?

3 Likes

Ja, det er sikkert ikke dumt. Send meg gjerne en PM på hvor, for det er helt nytt farvann for meg. Syns Finn.no er på kanten til stress, men skader vel ikke å prøve. Takk.

1 Like