Hallais! Det var nesten som å finne tusenlapper i en konvolutt dette her (eller det får nå tiden vise).
I 2018 ga British Museum ut noe Banksy-postkort og jeg kjøpte 5.stk. Nå har jeg flytta og fant disse i en kommode. Antar at «lagt i rull siden jeg fikk de» ikke er så strengt her som et pøbel-trykk på tube fra 2014 som skal selges, men disse har altså lagt i den flotte brune konvolutten siden 2018.
Ser på flere plasser at de er lagt ut for 3-4K pr.stk ca, og neeeida jeg vet at det ikke er sikkert de går for det selv om de ligger ute for det, slapp av.
Men - skal vi prøve oss på å selge alle 4(!) Jeg beholder én selv) for 10K da, samlet? Kan fint sende de, men møter også gjerne opp hos noen for å avlevere hvis det er i Oslo-området.
Mail meg, tekst meg og røyksignal meg for spørsmål.
Oppsummert: 4 for salg totalt for 10K. For ordens skyld; litt førstemann til mølla-prinsippet her med mindre jeg sitter på en enorm skatt her jeg ikke har skjønt selv - tviler selvsagt, men skriver det her bare for å være voldsomt røddig. Eller urøddig, jeg vet ikke helt her, hehe.
Hører fra noen av dere, forhåpentligvis. Heeeei!
Henkeob