Hva er prisen og hvordan er muligheten for å få de sendt til Norge?
ca. NOK 150 for to sett inkl. frakt til Norge.
Så føler jeg det er obligatorisk for alle som kjøper å donere en sum i samme slengen. Det er lagt opp til dette i ordren🙏
1 ukrainsk hryvnja = 0,28 NOK p.t.
Kan noen som allerede har bestilt være behjelpelig med pkt. 1-2-3 på vedlagt bilde? Skjønner fint lite…
Det enkleste er vel å velge «EN» oppe i venstre hjørne i stedet for «UKR» - altså engelsk språk på siden.
Gikk veldig smertefritt å bestille.
Med god hjelp av @WhyMe @SOLOS og @adriankg på PM løste deg seg. Jeg hadde rotet meg inn på «innenlands» siden. Det ble vesentlig mye lettere når jeg fikk byttet til EN Var som å sitte fast i DOS det der…
:: cd/dir…
Ny banksy allerede ødelagt (se siste bilde)
Noen som har mottatt disse?
Ingenting her enda.
Ser på UAA at de har begynt å sende ut pre-order «settene». Regner med at det er relativt mange ordrer som skal pakkes og sendes så de dukker nok opp etterhvert.
Fikk hentelapp i posten i dag Dukket opp helt uten forvarsel. (Rekommandert sending). Ett artig tilskudd til «samlingen» og til støtte av en god sak
Noen kreative forslag til innramming?
Konvolutten er veldig fin. Postkortet også.
Bør frimerkene være som de er? Litt fristende å fjerne det rundt.
@Chrstr Fjern IKKE den perforerte margen på mini arket hilsen datteren til en frimerkesamler - da daler verdien som du skulle rive margen helt inn til motivet på et Banksy trykk.
Noen som bestilte flere sett og vil videreselg ett eller to til meg? Dette gikk meg hus forbi!
@Alinoe send navn og adr på PM så skal jeg sendte ett sett til deg
Aii, glemte helt å bestille jeg også! Er det noen andre som har en ekstra jeg kan kjøpe?
Hvis flere har til overs så ønsker jeg også veldlig gjerne å kjøpe et sett
Var disse time limited?