Banksy (UK) tråden

Hva er prisen og hvordan er muligheten for å få de sendt til Norge?

2 Likes

ca. NOK 150 for to sett inkl. frakt til Norge.

3 Likes

Så føler jeg det er obligatorisk for alle som kjøper å donere en sum i samme slengen. Det er lagt opp til dette i ordren🙏
1 ukrainsk hryvnja = 0,28 NOK p.t.

8 Likes

Kan noen som allerede har bestilt være behjelpelig med pkt. 1-2-3 på vedlagt bilde? :sweat_smile: Skjønner fint lite…

Google vet :blush::+1:t3:

4 Likes

Det enkleste er vel å velge «EN» oppe i venstre hjørne i stedet for «UKR» - altså engelsk språk på siden.
Gikk veldig smertefritt å bestille.

5 Likes

Med god hjelp av @WhyMe @SOLOS og @adriankg på PM løste deg seg. Jeg hadde rotet meg inn på «innenlands» siden. Det ble vesentlig mye lettere når jeg fikk byttet til EN :laughing: Var som å sitte fast i DOS det der…

:: cd/dir…

3 Likes
5 Likes
2 Likes

Ny banksy allerede ødelagt (se siste bilde)

1 Like

Noen som har mottatt disse?

Ingenting her enda.
Ser på UAA at de har begynt å sende ut pre-order «settene». Regner med at det er relativt mange ordrer som skal pakkes og sendes så de dukker nok opp etterhvert.

1 Like

Fikk hentelapp i posten i dag :smiley: Dukket opp helt uten forvarsel. (Rekommandert sending). Ett artig tilskudd til «samlingen» og til støtte av en god sak :ukraine:

26 Likes

Noen kreative forslag til innramming?

Konvolutten er veldig fin. Postkortet også.
Bør frimerkene være som de er? Litt fristende å fjerne det rundt.

@Chrstr Fjern IKKE den perforerte margen på mini arket hilsen datteren til en frimerkesamler - da daler verdien som du skulle rive margen helt inn til motivet på et Banksy trykk.

7 Likes

Noen som bestilte flere sett og vil videreselg ett eller to til meg? :smiley: Dette gikk meg hus forbi!

@Alinoe send navn og adr på PM så skal jeg sendte ett sett til deg :mailbox_with_mail:

9 Likes

Aii, glemte helt å bestille jeg også! Er det noen andre som har en ekstra jeg kan kjøpe? :crossed_fingers:

Hvis flere har til overs så ønsker jeg også veldlig gjerne å kjøpe et sett :slight_smile:

Var disse time limited?