Mener dem var det
In total, Ukrposhta has released 250,000 sheets of six stamps.
Det er jo ingenting!
Bare litt mer en Banksy Di-faces tenners.
Jeg har et par sett ekstra. Kunne tenkt meg å bytte mot postkortene Ahab, H2O, A Forest eller The Boss
Interessert i et sett hvis noen har til salgs
Som skrevet tidligere har jeg et par sett ekstra. Send en dm så avtaler vi direkte. Fcfs. Ser at Ahab-kortene ligger på finn.no til 10-12k så der blir det ikke noe bytte regner jeg med(noen som vet hvorfor folk forventer disse summene?).
Har et ekstra sett selv. Men på lik linje ønsker jeg å bytte til meg annet postkort
Enten må det ha vært ironi eller total mangel på virkelighetsforståelse…
Kjøpte ti stk sett for totalt rundt 350,- tenker verdien pr sett Max er en liten hundrelapp ? Korriger meg om jeg har totalt skivebom
Har noen et ekstra sett kjøper jeg gjerne et med konvolutt. Det gikk meg hus forbi at det var såpass begrenset opplag
Kommer til å kjøpe noen kort og sende litt støtte til Forsvaret der nede uansett
Kortene er fremdeles tilgjengelig. Blir ca $10 for 10 kort inkl. frakt til Norge…
Stemmer. Kjøper et par kort, men hadde gjort seg med noen frimerker også
“Limited release”
Mottok forsåvidt mine på Fredag… det var 5 og ikke 10 jeg hadde kjøpt, men kule er de og på veggen skal de!
Hva er egentlig riktig om opplag?
Er det 250 000 stk ark med 6 merker i hver, slik at det blir totalt 1 500 000 frimerker?
Eller er det 1 500 000 ark med 6 merker i hvert?
Vil anta det er totalt antall frimerker og ikke ark… iallefall om en skal se på metadataene (f.eks Size).
Er det noen med erfaring med “Box Set” By the Walled Off Hotel? -Er det noe man bør være obs på når man kjøper fra second hand?
Det er det totale oplaget av enkelt frimerker ikke ark.
Noen som har et ekstra for salg?
Ser ikke ut til at arkene er tilgjengelig lenger. Stemmer ikke det?
Her kan man kjøpe