Banksy-utstilling

Det er med stor glede Galleri GEO og lokale samlere ønsker deg velkommen til Bergens første Banksy-utstilling. Bergen var blant de første byene Banksy satt sitt preg på utenfor Englands landegrenser. Siden har Bergen og resten av verden fått et nært forhold til både Banksy og hans humoristiske, satiriske og samfunnskritiske kunstform.

Mye har skjedd siden år 2000. Sammen med lokale samlere vil vi stille ut trykk fra gatekunstens suverene ener - mannen som har snudd kunstverdenen på hodet siden starten av 2000-tallet, sist med makuleringsstuntet fra auksjonen på Sotheby’s for kort tid siden.

Bli med oss på en ‘one night only’ for å se en rekke av Banksy’s mest kjente trykk + historien og bilder fra Banksy’s besøk i Bergen.

  • Gratis inngang
  • One formiddag only
  • Dette er ikke en salgsutstilling
22 Likes

Dette er kult! Kos dere :slight_smile:

Noe for @JonasLeborg etterhvert og?

3 Likes

Dette er veldig kult ja, lykke til med utstillingen! :smiley:

1 Like

Skulle gjerne sett utstillingen stående i årevis, men sånn blir det jo bare. Sign me up!

3 Likes

Må man ha facebook for å se når dette skal være? :slight_smile:

:wink: Lørdag 3.November! 10-17:00

Æsj, skulle gjerne hatt det sammen med Pushwagnerutstillinga helga etter. Vurderer å ta turen. Masse lykke til! :slight_smile:

1 Like

Kult. Dette gleder jeg meg til!

1 Like

Takk! :slight_smile: Vi også!

1 Like

Noen som får lagt ut bilder av utstillingen?





12 Likes

Til dolk fra Banksy, fantastisk :slight_smile:

10 Likes

Mulighet å se følgende:

Flying Copper
Rodeo Girl
No Ball games
CND Soliders
Barcode Leopard
Bomb Middle England
Nola
Grannies
Girl With Baloon
CYW
Welcome to Hell
Laugh Now
Morons
Toxic Mary
Donuts
Grin Reaper
Bomb Hugger
Jack and Jill

Samt:
Røyksopp
DiFaced Tenner
LP cover Keep it real/Laugh Now DJDM

Der var og fine flyers/print som gjengav historien rundt Bergensgutta morsomme historie når de fløy inn Banksy for å dekorere klubbkonseptet deres :slight_smile:

4 Likes

Noen flere bilder. En flott utstilling. Bra jobbet Galleri GEO :+1:





6 Likes

Bra utstilling, god stemning og mye folk i alle aldre i lokalet! Ta turen om du er i Bergen idag!

Min datter på 4år spurte forøvrig beleilig høyt i lokalet hva «fuck the police» betydde etter å spurt hva som stod på det ene bildet. Sa jeg skulle komme tilbake til henne hjemme med en forklaring litt senere etter å ha fått hjelp til en analyse (tilpasset en 4-åring) av dere på forumet…

3 Likes

Til info:
sendes live på Facebook NÅ - Galleri Geo sender live derfra nå

1 Like

Grin Reaper er så tøff :sweat_smile:

3 Likes