Hei!
Jeg er BRAD, jeg er ny her og ønsker å introdusere dere for min kunst.
Jeg gikk et år på Einar Granum kunstfagskole i 2015/2016, men det var først I 2021 jeg begynte å ta meg selv seriøst som kunstner. Min første soloutstilling «BROKEN HEART BROKEN BRAKES» i mars 2022 gikk over all forventning. Etter dette har jeg vært stilt ut i to runder på sensorium galleri i stavern og er akkurat nå aktuell med 13 verk stil ut på Gamle Munch, med gruppeutstillingen «Inkarnasjon». Fra 22. Mai stiller jeg ut verk på National Teaterets forestilling «Døden på Oslo-S», på gamle økern senter.
Jeg er veldig takknemlig for alle som vil følge min reise som kunstner.
Ikke en studio tour men en hjemme-hos-reportasje. Katherine Bernhardt.
Kult med stol av norsk design (ekstrem av Terje Ekstrøm)
Artikkel i Kunstavisen som stiller spørsmålet, er det barn lager kunst? Sverre Malling er intervjuobjekt, og det er tatt to meget interessante foto. Interessant å se nye motiv, arbeidsverktøy og ikke minst bøker han henter inspirasjon i fra.
Jeg har sett utviklingshemmede male med fingrene på ferdig oppspente, svarte lerreter. Læreren viste dem hvordan det kunne gjøres og var åpen for deres forskjellige evner. På et visst stadium var det tydelig at læreren valgte når bildet var ferdig. Så hvem er kunstneren?
Grønt.