Bil og sykkel-kunst tråden! 😀

Lyset som lyver, den riktige kombinasjonen med British racing green lakk og light stone beige interiør :wink:

4 Likes

Minner meg om denne av Dolk

bilde

10 Likes

Ah, trykkleif på meg der, mente Z1 selvsagt. Stemmer det, mente at den hadde halv dør, eller om den var nedfellbar som et vindu? Noe rart var det med de ihvertfall, samlerobjekt så det holder…

Jepp, Doug har en bra film om modellen :smiley:

https://youtu.be/ssbSc0gaI04

3 Likes

Han fargeklatten her har gjort diverse stunt. Kunstneren heter Tommy Vågen.



1 Like

Joda, bil er også kunst.
Og siden det er en tråd for nettopp dette, så får man bjuda på lite… :sunglasses:

Her er mine to.
En for vinter.
En for sommer.

Range Rover Evoque SE Dynamic (2018)

Porsche 911 Carrera 4GTS 991.2 (2018)

21 Likes

Å herrejemini den porscha di var usannsylig fet! JESUS! :drooling_face::hot_face:

4 Likes

Porsche har vært en våt drøm for min del. Kjøpte nesten en 911 Carrera 4 (996) for et par år siden, men fornuften slo inn i siste sekund. Likevel har jeg ikke slått fra meg tanken helt. En dag. Kanskje ikke i dag. Kanskje ikke i morgen. Men en dag.

2 Likes

Oufff!!
Bytter du i en Golden Flash ‘73 og et MW heart cutout? (helst uten mellomlegg, men er åpen for samtale)

3 Likes

2 Likes

Hiver meg på tråden.
Solgte denne for par mnd siden. Har hatt litt forskjellig morro. Men ikke kjøpt nytt sommerleketøy i år faktisk.

8 Likes

Når midtlivskrisa tar kvelertak og strammer til, vil jeg gå langt for å få tak i denne. Absolutt alt appellerer til meg med dette kunstverket av en bil.

bilde

11 Likes

Skulle slått til da den var til salgs:

3 Likes

Den gang var jeg ikke i nærheten av midtlivskrise…

1 Like

Beste er og leve i en midtlivskrise hele livet

2 Likes

Den der er klasse :ok_hand:

2 Likes

Lucas Beaufort
@lucas_beaufort shared a post on Instagram: "We are ready to hit the road !!!

I’m thrilled to announce my new bike trip across Italy from August 14th-28th.

For this upcoming trip,  I partnered with @fordfrance and got this amazing mustang to follow...

2 Likes

Noen som vet hva som skal til for at en kunstdekorert bil går fra å være en bil til et kunstverk? Tenker på mva ved import.

Da MW malte disse Eikund stolene bekreftet Eikund at stolene var fritatt mva pga at de var definert som kunst og dermed måtte også kunstavgift på 5% betales.

4 Likes

Spørsmålet er da om du får lov å kjøre bilen hvis den er definert som kunst?

1 Like