Bil og sykkel-kunst tråden! 😀

Man får jo lov til å sitte i stolen og dermed bruke kunstverket som om det var en vanlig stol :grin:

Da bør jo en bil og en lenestol likebehandles.

#LikhetForLoven :fist:t3:

1 Like

1 Like
1 Like

Andy Warhol sin BMW M1 fra 1979 er kanskje den mest ikoniske kunstbilen i BMW sin kunstbilserie

8 Likes

Ja den er legendarisk. Malt på 28 minutter med 6 kg maling av Warhol selv

2 Likes

Denne happeningen for 10 år siden var også et kult BMW kunst stunt:

2 Likes

https://m.youtube.com/watch?v=YWTlpeeaJZw

5 Likes

Okuda San Miguel

2 Likes

Det er tydeligvis mulig å gjøre Porsche sin styggeste modell igjennom tidene ENDA styggere……

1 Like
3 Likes

Jeg vil si at både 944 og 924 er styggere enn 928. Første generasjon Cayenne og Panamera er heller ikke vakre biler (men Cayenne begynner faktisk å bli kul igjen)

1 Like

Ikke min sykkel eller kunst, men dette er en fin kombo! :smiley:

1 Like

Leverte kjerra på Porsche og fikk ta en titt på dette kunstverket. Hvis eier er medlem her så håper jeg det var greit… (kona mi sier det er greit at vi kan gifte oss om du skulle tilfeldigvis være singel) anyways… dette er da altså en singer 4.0l bortimot speller ny

Kunstverk på 4 hjul :heart:

Helt hinsides mye fete detaljer!

11 Likes

Wow. Visste ikke at det var noen av disse i Norge. Nypris 10-20 mill før avgifter, moms osv? Ganske vilt.

1 Like

Stemmer det, denne her kosta et sted rundt 15 visst, uten å ha det fra eiern selv… men ja…

Så å si hele bilen er karbon, all trim,lister, speil, dørhåndtak osv er frest ut i alu, fuchs felgene er custom nylagde i 18" (?) Legg merke til skinnet INNE i motorrommet… osv osv osv osv… helt hinsides detaljnivå… donorbilen er i utgangspunktet norsk fra 1990 med de originale skiltene fra '90 så går ut ifra at bilen har blitt sendt til Singer for ombygging, vet ikke hvordan det slår ut på avgifter. Uansett - lekkert!

2 Likes