Bildeskinne - erfaringer og lange snorer

Har kommet til konklusjonen at jeg må montere bildeskinner i huset ettersom det er en del utskiftning og jeg ikke vil ødelegge veggene helt. Har funnet system på bildeoppheng.no som virker bra. Noen erfaringer med dette?
En utfordring er at jeg trenger snorer som er 3m lang helst. Lengste de har er 2,5m. Noen som vet hvem som evt fører dette? Vil ha dette på plass før jeg bestemmer meg for system.

@Gard du har vel erfaring med dette?

Jeg har prøvd et lignende system og var sånn semi fornøyd. Det possitive er at det er kjempe lett å bytt ut bilder, det er vel også en negativ greie når du aldri blir helt fornøyd. Jeg syntes heller ikke det er så veldig pent så nå tenker jeg mye nøyere over hva som skal på veggen før jeg henger opp noe.

Om du trenger 3m snorer høres det ut som om du har enorme vegger typ 5m høye?? Da ville jeg prøvd å få tak i noe større verk typ 2x2 m.

Kanskje jeg bare dropper det da. Har vært litt skeptisk til snorene jeg også. Blir vel penere med vanlig usynlig oppheng. Hadde jeg hatt råd til noen Dolk canvas i den størrelsesorden hadde jeg hatt fine vegger til de :smile: