Blomqvist; TWISTED KISTEFOS BENEFIT AUCTION

https://www.blomqvist.no/Kunsthandel/TWISTED-KISTEFOS-BENEFIT-AUCTION/Katalog/(limit)/48

Det uroer meg hvor lite jeg kan om kunst og kunstnere når jeg ser disse auksjonene. Men dette er noe av det værre jeg har sett på en stund, ikke mye jeg ble imponert av her på tross helt vanvittige priser. La oss bare håpe alt vi eier suser opp på dette nivået en dag (da kanskje vi skulle vurdert et salg eller to?)

1 Like

Hva mener du? At denne lille rakkeren her ikke er verdt 500K?

Dette er jo helt klart en sterk krysning mellom de like fordeler i samfunnet, fint trukket mellom de flate linjene med det abstrakte kaoset som tydeligjør rettferdigh… ZzzZZzzZ…

1 Like

Der var det mye snadder.
De har tydelig lagt seg i øvre skikt av prisanslag, men det er vel ok siden det er en veldedighetsauksjon.

1 Like

Har du noen bilder av samlinga di å vise frem; der tror jeg det må være mue snadder😛

Gleder meg litt til å se denne auksjonen, pengene sitter kanskje litt løsere når pengene går til et godt formål?

1 Like

Auksjonen har ikke startet ennå, men nok av forfriskninger i mellomtiden.
Må si Raddumen frister litt, har egentlig kjøpestopp ut 2018, men…


2 Likes

Gikk for 500.000 så tydelig noen som synes den er verdt det.

4 Likes

Takk for oppdateringer. Kult å se hvordan det foregår, hvor mange kjøpte du?

Ingen foreløpig, men Raddumen har ikke kommet ennå :see_no_evil:

Go for it! Men da må du forklare meg hva den blå massen som kommer ut av hodet symboliserer og hvem som skjøt han/henne i bakhodet når jeg kommer på overaskelsesbesøk for å takke deg for den Pushwagner-gesten

1 Like

Wow. Jojo, folk er forskjellig. Jeg har brent av 15K på fifa points det siste året, så vi har vel alle vårt.

4 Likes

Go for it! Den ser helt rå ut

1 Like

Måtte gi meg på 100… Gikk for 150.

1 Like

æsj, synd!

Moro auksjon læll :slight_smile:
Det som overrasket meg mest var vel Marina Abromovic, gikk for 320.000 men hadde trodd den skulle gå for mer. Ellers gikk det meste over prisantydning og vel så det. Totalen for auksjonen ble i overkant av 20 mill.

Hva gikk Melgarden for om jeg tørr spørre?

420.000 hvis jeg ikke husker feil.

Jaggu anstendige priser ja, takk!

1 Like

Veldig bra kveld da! Hadde håpet å gå hjem med et verk, men ble utbydd på alt…

1 Like