Borondo

Til Info;

Borondo “Fake Paradise” Limited Edition Screen Print

Spanish artist Borondo is about to release a brand new screen-printentitled “Fake Paradise” via RexRomae. “Fake Paradise” is a 8-layer screenprint on black paper, edition of 50, it measures 50 x 70 cm and comes signed and numbered. The print is priced at £250.

After a first release in London for the opening of “Animal” last Thursday, the print will now be releasing this week via an online lottery system. Email print@rexromae.com with ‘Fake Paradise Lottery’ in the subject line and your shipping address to participate. Entries will be registered until Saturday February 14th 10AM GMT and winners will be contacted shortly after.

http://rexromae.com/home/news/borondo-fake-paradise-lottery-information

3 Likes

Liker bildet, jeg. Flere som skal slenge seg på?

1 Like

Nåla i høystakken, men ja

Prøver jeg og!

Denne med svart passpartout og ramme tror jeg hadde blitt fin.
Jeg har en nydelig Boronodo på en husvegg lenger nede i gata her på Storhaug, så det er klart jeg må prøve :smile:

Jeg prøver også.

Our apologies for the time to announce winners, but we’ve had well over 1000 entries to register! The biggest lottery we have ever done!

Så de har ikke trukket vinnere?
Kanskje det er håp likevel.

1 Like

Jeg har fått invoice for “Fake Paradise” og har frist til mandag kl. 15. Lunken stemning hjemme til motivet, så usikker på om jeg slår til. Send meg et pm-tilbud om du vil jeg skal kjøpe for deg.

1 Like

Gratulerer. Behold det, nydelig bilde.

Du er den eneste som har fått svar fra lotteriet virker det som? Ingen på Banksyforum, eller ingen info fra Rexromae på Facebook eller andre steder?

1 Like

Ser @Orjanice blir beskyldt for å flippe før han i det hele tatt har betalt på banksyforum. Det er helt feil, så da sier jeg ifra. Han og jeg har inngått en deal hvor jeg overtar printet om han ikke får fruen til å ombestemme seg, og han skulle ikke ha noe videre ekstra for det. Ergo blir det helt feil å beskylde ham for det ene og det andre når han faktisk bare er kompis og forsøker å hjelpe forummedlemmer, denne gang meg. Neste gang kanskje jeg får hjulpet tilbake.

4 Likes

Dette må jeg isåfall beklage veldig @Orjanice og @SpecialOne, det var teksten “Send meg et pm-tilbud om du vil jeg skal kjøpe for deg” som jeg reagerte på, da jeg har vært borti dette flere ganger før og denne typen pm-tilbud har innebært en god del penger… Skulle sendt en pm og sjekket, beklager.

2 Likes

No brainer! Bok+trykk (ed.100) til salgs her nå: Memento Mori, Borondo (Special Edition) | YARDPRESS

3 Likes

Takk for tips!

Min første fra Borondo. Takk for tips!

Førsteklasses tips @Ceroxol👌 Min første Borondo😃

Takk for tips! Noen forklaring på hvorfor dette var så billig?

Må forresten ha vært verdens enkleste bestillingsløsning?

Sold out! Hyggelig at flere her inne rakk å kjøpe! Snappet opp info om det på UAA… :slight_smile: Sjeldent fornøyd med dette trykket - vakkert, dystert og umiskjennelig Borondo - gleder meg stort til å få det i hus.

Boken ser også veldig flott ut +signert, så til prisen var dette tidenes no brainer.

3 Likes

Angrer alt! :frowning:

Ligger alt haugevis på ebay!

1 Like