Brannfakkel-alarm

Hva som er “rett og galt” på dette forumet er vel egentlig ganske klart å tydelig her;

Dette er brudd på retningslinjene her på kunstveggen. Se første punkt under regler for bruk av kunstveggen. Jeg oppfordrer faktisk moderatorer til å bli strengere på dette området. Det eller så må man kanskje innføre en ny regel som tilsier at flipping her på forumet er et brudd på retningslinjer. Vil vi det? Nei spør du meg. Ikke fordi jeg selv driver med det. For meg går det mer på prinsippet at kjøp og salg er mellom de involverte. Hva noen velger å gjøre med sitt verk, eller sine penger har hverken du eller jeg noe med å gjøre (så lenge det er innenfor norsk lovverk).

La meg legge til at jeg anser det som en fordel at flippere får lov til å være aktiv her. Det gir miljøet en bedre oversikt/kontroll på hva som rører på seg. Da har en også mulighet får å ytre sine meninger om pris etc. Ja, så lenge vi klarer å holde det sivilisert. Fruktig spør du meg. :slight_smile:

Er ikke det litt av sjarmen med dette forumet? Ønsker jeg å prate med fagfolk ringer jeg de direkte. Selv har jeg fått god hjelp fra bl.a. @azidops når jeg skulle gjennomføre et litt større kjøp. Jeg er svært ny i dette miljøet, men hadde det ikke vært for kunstveggen hadde jeg ikke fått øynene opp for kunst i den grad av interesse jeg har nå.

6 Likes