BVA/LL : fullstendighetens enkle utgangspunkter

Hei alle sammen!

Jo, produktet skaper du selv gjennom og angi nøkkelord for en ekstensiv derivering av informasjon fram til ordenes fullstendige & komplette helhet. Produktet er i bunn og grunn kanskje best egnet for en forskningsinstitusjon under en form for utvikling. Og konseptet skal kunne klargjøre med nøkkelordene slik at resultatet skal bli komplett.

Du kunne fått det på ett større lerret som riktignok enda ikke er kjøpt inn. Og antall bokstaver i bildet må ligge mellom 64 stykk og 88 stykk.

Du trodde kanskje at jeg, BVA/LL ikke er berømt nok eller at jeg ikke får til det som jeg vil. Men jeg kan garantere at konseptet virker så lenge som at du lever en stund sammen med bildet og opparbeider deg ett helhetlig grep rundt det hele.

Ja vel så er jeg kanskje enda ikke berømt nok, men så har jo navnet mitt seilet over NRK opp til flere ganger. Ja jeg vet ikke hva som skal til jeg men jeg har også en hemmelighet som kanskje blir lansert offentlig etterhvert. Jeg vil ikke si hvor at dette kommer akkurat nå, eller hva det er snakk om men denne nyheten skulle klart fått hevet prisene mine kraftig.

Har jeg sakt at jeg eier hva som klesmerket: BRIXTON sparer penger til og lansere? Det er snakk om en hippiedetalj med noen summer påstiplet som bør få dem fleste til og gispe. Og hele overskuddet fra denne industrien som så vidt jeg vet er planlagt til og komme i år 2021. Ja dette overskuddet går kun til UNICEF & Røde Kors. Og visste dere at jeg har donert kanskje 1.million € / 70.millioner kroner direkte til nav-banken her i Norge (2013?)

Pris, per kunstverk : 8’000 kr.

Du som kunde bestemmer helt selv hva du ønsker og utforske fram til den eventuelle oppdagelsen innenfor nøkkelordene dine. Jeg kan huske at konseptet mitt ble satt i tvil av en bekjent kunstner. Han mente at hvis jeg lager noe som hele tiden hoster opp originale virketeorier. Jo da var dette bare «blått» og dermed ikke kunst. Etter det så har jeg laget meg noen salgsparagrafer. Jeg kan ikke lage hva som helst til folk og jeg kan ikke samarbeide med folk som utgjør en skakk verdi med produktet mitt. Søk heller opp en formel for innovasjon hvis at du ønsker deg en forretningsidé. Noe som jeg derimot kunne tenke meg og produsere ville være noe hittil ukjent innenfor filosofien eller vitenskapen. Eller kanskje bare noe som beviser i retning antikristent hva? Det er jo de ting som alltids kan repeteres. Hva med ett bevis på antiBanken min? Akkurat det tror jeg at skulle bli så storartet og spektakulært at selv Kardashians hadde blitt happy med det. Tradisjonelt blakke, men likevel happy.

NOISE : «HTTPS://bendulf.bandcamp.com
VISUAL : «HTTPS://bendiklaland.myportfolio.com

AntiBanken ligger bakom her: «HTTPS://antib.000webhostapp.com

1 Like

Ja dere får gjerne gå igang og spille denne: «https://m.youtube.com/watch?v=wtx4ZJ1cwI0.»

«Dust of the Grand Whazoo» er jeg dessverre tom for og dette går heller dessverre ikke innenfor mine kjøpsbetingelser. Dersom ikke at antiBanken som emne lar seg benytte av innovasjonsstøv under produksjonen.

Men jo! Jeg har: «Oil of Aphrodite» inne nå for tiden. Så den er innenfor.

Og så går det jo klart an og brette en avis om hodet. Så skal du få ett av mine svar på din valgte nyhet. Det ville nok blitt heller reint konkret og logisk. Kanskje også hardt og banebrytende.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.