Hei.
Jeg fikk tak i Sleepwalker, prøvde meg på begge, men det er Chief jeg ville ha mest. Er det noen som sitter i samme situasjon som helst ville ha Sleepwalker, gi meg en lyd så kan vi bytte.
Cheers.
Hei.
Jeg fikk tak i Sleepwalker, prøvde meg på begge, men det er Chief jeg ville ha mest. Er det noen som sitter i samme situasjon som helst ville ha Sleepwalker, gi meg en lyd så kan vi bytte.
Cheers.
Det ble ordnings! Da er jeg fornøyd.
Jeg er også på utkikk etter å bytte. Hvis noen er interessert send pm
Jeg har også en sleepwalker som jeg ønsker å bytte i Chief. Berge eller post 