C215 med ny release

Kom over denne releasen fra C215 på Banksy Forum. C215 er kjent for oss Bergensere da han har gjestet og sprayet i Bergen ved flere anledninger. Selv synes jeg denne releasen var bra, men synes prisen var litt høy. Nå er jeg ikke kjent med verdien på hans releaser. Hva synes dere om bildet og pris?

https://printthemall.com/ain-t-no-sunshine.html

Mye fra C215 i Stavanger også.
Enig at det var litt dyrt og heller ikke et motiv som interesserer meg.

De siste par slippene fra Print them all har vel vært priset omtrent likt, og alle har vært hand finished. Jeg er for min del mest glad i kattene hans, men skippet allikevel Magnificat sist. Synes bildene hans er kjempefine når jeg ser dem på gaten, mens på veggen hjemme kan det fort bli litt ‘meh’.