Chart Art Fair, København, 31.08-02.09, 2018

Siste helgen i august er det duket for Chart Art Fair i København. Chart er en skandinavisk messe, som betyr at det bare er skandinaviske gallerier som får lov til å delta. Hvis noen er i København den helgen, eller vurderer å dra ned, så er det bare å si i fra så kan jeg skaffe VIP billetter til dere.

Det er også en annen messe i byen samtidig som heter CODE. Her er det flere store internasjonale gallerier som deltar, så det er en gylden anledning til å få sett mye bra kunst ila en kort periode :wink:

9 Likes

Takk for flott info Gard! Gull verdt for folk i farta

1 Like

Så spennende! Sånn messe har ikke jeg vært på og jeg er på jentetur i Køben den helgen med venninner som alle er interessert i kunst og gjerne mest billedkunst. Dette må jeg lese meg litt opp på. VIP billetter var vel for andre galleri-eiere og store kunsteiere?

1 Like

Huff nei, gallerister og store kunstsamlere er så blærete, bedre med VIP billetter til dem som virkelig er interessert :wink:
Gard skaffer dere helt sikkert om han har flere igjen!

1 Like

Melding er sendt, så nå fikses det VIP billetter. Om andre er i byen er det bare å si i fra :wink:

4 Likes

Nå drar vi straks til København og Artsy har oversikten over hva vi og de andre galleriene skal vise.

Ta en titt og hvis du vil ha mer info kan du sende meg en email gard@golsa.no

Charlie Roberts - Rockaway Beach, 2018
Akryll på lerret
160 x 140 cm

1 Like