CMYK - Skurktur new edition

Jeg kjøpte lerretet I 2015, da skrev Skurktur at det ikke ville bli produsert flere varianter av motivet. Det viste seg jo å være ren løgn, men har dialog med Skurktur nå og ser ut som jeg får returnert lerret og får full refusjon.

2 Likes

Hadde nok vært lurere av deg å selge her eller på finn. Får garantert høyere pris enn utsalgspris den gang

Hva mener folk lerretet er verdt? Tar gjerne i mot bud altså :slight_smile:

Så ditt lerret er identisk med Virus sitt hvor du en gang fikk lovnad om at det kun skulle være 1/1?

Lerretet skulle ha et opplag på 5 stk. Utover disse skulle det ikke bli produsert flere versjoner av motivet ble det sagt på den tiden.

Jeg liker forsåvidt fortsatt motivet, men ikke det de gjør her med nytt opplag igjen. Heller ikke så begeistret for det de har produsert siden CMYK, samtidig som jeg har en lang liste med andre kunstnere jeg heller vil ha på veggen.

Så dette lerretet ryker nå, og om noen her er interessert er det selvsagt bare å si fra.

2 Likes

Hvis du får åpen avtale om retur med penger igjen, prøv en auksjon her med minstepris hva beløpet på refusjoner er. Da vet du om markedet vil betale mer enn dette.

1 Like

Er ikke dette motivet egentlig 99% rip off av Banksy - under the rain, eller er det noe jeg ikke forstår ved dette motivet?

NOLA du tenker på? I så fall er de vel ganske ulik i både motiv og mening

Banksy får cred for mye streetart som ikke er hans. Antakelig lettere for folk å få produktet sitt ut om de hiver på “Banksy”. Google banksy - under the Rain, så kommer cmyk opp.

Jau du har rett Jaakko… Jeg fikk opp en reklame på instagram til en side som linket til bilde hvor det var beskrevet som Banksy, men du har nok rett, det er websiden som selger motivet under feil navn :slight_smile:

Merker jeg ble veldig irritert nå. Skal jeg brenne det jeg har i protest…
Skal ikke det :unamused: men frister.

1 Like