Hei! Ønsker å kjøpe Skurktur - CMYK, innrammet eller uinrammet. Noen som har dette liggende?
Ingen som har dette, og som er villig til å selge? 
Har det, men salg er helt uaktuelt
Et av de bedre trykkene, mange som blir solgt før denne. Lykke til!
Takk! Da har jeg fått tak i det, så strålende fornøyd nå 
1 Like
Canvaset er overlegent trykket, særlig i dette tilfellet.