CMYK - skurktur

Hei! Ønsker å kjøpe Skurktur - CMYK, innrammet eller uinrammet. Noen som har dette liggende?

Ingen som har dette, og som er villig til å selge? :blush:

Har det, men salg er helt uaktuelt :grinning: Et av de bedre trykkene, mange som blir solgt før denne. Lykke til!

Takk! Da har jeg fått tak i det, så strålende fornøyd nå :blush:

1 Like

Canvaset er overlegent trykket, særlig i dette tilfellet.