Conor Harrington (IRL) Tråden

Du pirker borti et tema som har dukket opp med gjevne mellomrom. Spesielt når han har sluppet trykk de par siste årene. Er flere som har sagt de ikke føler det «nye» treffer like bra. Jeg er selv en av de… men håper jo han skal plutselig komme med noe som virkelig smeller til. Er jo ingen tvil om at fyren kan sakene sine.

(Jeg sitter selv med to trykk på veggen)

1 Like

Hva synes dere om det nye trykket?

Synes ikke dette er veldig mye mer interessant i farger enn det var da han slapp study av samme motiv som trykk i 2020. Veldig positivt med 28 fargers silketrykk, det er vel kanskje det mest positive jeg kan si!

2 Likes

Conor har vært lei av å male ansikt i noen år nå😆

1 Like

Jeg reagerer litt på prisen, men har ikke Conor vært litt i offside over tid nå? Vi er flere som har håpet at han skulle flytte seg bort fra hele dette flagg-konseptet, men ser ikke ut som at det skjer med det første…

Brexit gikk hardt inn på Conor ja.

Noen som gikk for The Blind Exit?

Ble veldig nylig sluppet trykk fra CH, og det er fortsatt ikke utsolgt.

Jepp

Trouble with trolls fra 2022, ligger fortsatt 11 igjen på hans nettside/egne utgivelser.

Hans utgivelse med Heni (28 lag silketrykk i megastor størrelse, opplag 100+10ap) er muligens også fortsatt tilgjenglig.

Hans nyeste slipp via HBB, Study of Modern… er det fortsatt 112 igjen av 150 eksemplar.


Oppsummert for meg handler det om motivene som blir valgt ut til edisjonene.

Motivene valgt er ikke hans mest populære, og trenden mtp ikke utsolgte trykkslipp ville mye trolig snudd om motivene hadde blitt valgt ut på en annen måte (muligens i litt mer samråd med samlere via Instagram tråd eller gallerier som har sett hele hans portefølje).

Håper fortsatt på et “anniversary slipp” e.l. fra 2012-2013 periodene med et motiv fra Dead Meat utstillingen f.eks :heavy_check_mark::crossed_fingers:t3:

4 Likes

Enig med du. Jeg synes det er rart at de bommer så kraftig som de gjør. Virker jo til at det er mer eller mindre fullstendig frakobling fra samlere.

Ikke det. Jeg mener ikke en kunstner skal lage kunst hvor motivasjon er kun for å please samlere og markedsinteressen. En kunstner bør jo lage det de selv mener gir noe. Synes bare det er litt synd at CH ser ut til å skli langt bort fra samlerne sine, og at interessen har falt ganske mye. I en periode var det jo nærmest umulig å få kjøpt noe på slippdagen.

Vi får mimre litt med denne her. Hadde faktisk ikke sett denne;

6 Likes

Denne er veldig veldig fin

1 Like
5 Likes