Godt å se.![]()
Noen som kjøpte? Ble fort utsolgt
Misset hele lanseringen. Hyggelig å se at han har malt igjen. Det er også kjekt å se at dette slippet ser ut til å treffe. Sist så tok det faktisk litt tid før det ble utsolgt.
Det er fortsatt ikke innertier for min del, men fyren er dyktig.
Noen kanselleringer.
‘Rare Archival AP Release’
A Selection of Sought-After Prints by Conor Harrington

For a limited time, HungryBoy Books is excited to announce the release of a handful of sought-after A/Ps and editions by Conor Harrington - some of the rarest prints to ever leave his studio. This is a special opportunity for collectors as these iconic works rarely surface.
The final selection will be available only on HungryBoy Books from Tuesday, 9th December at 4 pm UK Time
There will be free shipping on all orders!
Spent på prisene de opererer med her. Jeg føler de har priset seg helt ut tidligere.
Sist han åpnet skuffene var prisene 2-3x markedet. Nå har markedet falt siden sist, men jeg antar faktisk han opprettholder prisene.
Billigere enn hva folk på finn prøver å selge sine for. Modern monarc og hide and seek ble solgt for 1750£. Disse ligger for 50-60k+ på finn
Noen fair priset, andre bra priset etter min mening.
Glemte det vekk. Hvis noen plukket opp noe og angrer, ta kontakt!
Fristende med en fight club, men £3750….
Tror det er noe i Norge som har en til salgs til ca samme pris.![]()
Hide & Seek var 1750 ja, men Modern Monarchy var vell 1950 GBP?
Begge ble naturlivis revet bort på få minutter med slik fin prising ![]()
Kjøpte selv et etterlengte WWWK - som eg har ventet på i mange mange år ![]()
Så nå begynner sparingen til innramming av den godbiten… ![]()
Så, om noen ønsker å kjøpe følgende verk fra Conor, ta kontakt ![]()
Modern Monarchy | nummerert versjon fra originalopplaget, 2012 (ikke AP).
Small Town Tale With Global Punch| nummerert versjon fra originalopplaget, 2014 (ikke AP).
Rått! Gratulerer med fangsten
må poste bilde når det er rammet inn! Var noen fine priser ja. Er vel nærmere markedspris dette enn hva som ligger på finn.
Glemte hele greien selv, men synes det er fint å se litt oppmerksomhet rundt Conor H. igjen. Rett og slett fordi jeg håper han pushes til å fortsette å male, og gjerne i en annen retning enn det han har drevet med de siste 1-2 årene. ![]()
Kom over denne. Auksjonsslutt imorgen. Regner med at noen her inne kan være interessert.
I 2017 ble jeg “tilbudt” AP av dette motivet direkte fra Conor, til den nette sum av 5000 pund. Spennende å se hva det går for, latterlig pris synes jeg for et digitalt print.
“Fun” fact: “A Royal Surprise” by Conor Harrington was produced in 2016 following a commission by the Hôtel de Crillon, Paris.
Det er jo en som har prøvd å selge dette på eBay i mange år. Til ca 25.000 tror jeg. Ingen napp på den summen heller.