Conor Harrington - Ønskes Kjøpt

Er på jakt etter kunstverk av Conor Harrington.

Ta kontakt om du har noen tips/kjennskap til noen som eier og evnt. ønsker å selge.

Har laget annonse på UAA, sendt mail til Conor selv, LAZ og andre. Men prøver også lykken her i Norge.

Kjenner i alle fall til 2 forummedlemmer som eier originale malerier av den irske kunstneren. Kanskje de eller noen kjenner noen som kjenner noen og muligens ønsker å selge noe.

Kunstner: Conor Harrington
Ønske Titteler:
Watch You Palace Fall (Original)
When We Were Kings (WWWK - Handfinished, Trykk, Original)
Hide & Seek (H&S - Handfinished, Original)

3 Likes

Liker det! Jeg er den første til å innrømme at jeg er inhabil men jeg synes Conor Harrington er veldig undervurdert. Det kan han dessverre takke seg selv for med det mediokre (i alle fall på edisjonsfronten) han har levert egentlig helt siden 2017… Men de gode motivene og originalene ser ut til å holde seg godt i pris, Watch your palace fall originalen må jo koste nærmere en banan.
Selv er jeg stadig på jakt etter Fight Club-trykket, men skal ikke hijacke tråden din.

Hvis du får tak i noe må du love å vise frem :smiley:

8 Likes

Hvor mye er en banan verdt?:smile:

1 Like

Jeg regner med du er i dialog med @Gard ? Han har sikkert en ide om hvor noe befinner seg.

Hadde min økonomi tillat det hadde jeg delt jakten med deg. Conor står høyt på ønskelisten over originale verk. De eldre verkene hans er helt rå!

Lykke til!

3 Likes

En banan = tusen løk

11 Likes

Jeg løper maraton med Hassan og Nils
Jeg løper maraton med Hassan og Nils
Jeg løper maraton med Hassan og Nils
Og jeg vippser en banan til et skatteparadis
Rett i foret, rett i foret, rett i foret
Yah, yah, yah, yah
Rett i foret, rett i foret, rett i foret
Yah, yah, yah, yah

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.