Conor Harrington til salgs

Selger to forskjellige print av Conor Harrington, Transformer og Hide & Seek.
Begge printene er lagret flatt i mapper, er 100% mint og er kjøpt på 2. håndsmarkedet i 2016.

Selges gjerne samlet men også separat.
Vet ikke helt hva som er riktig pris for begge parter men det vet kanskje du?

Transformer
935mm x 705mm
Screen print in 5 colours with gold ‘Optichromic’ spot varnish & gloss varnish overprint, printed on Somerset Satin 410gsm.
Edition of 60
Signed and numbered by the artist.

Hide and Seek
935mm x 705mm
Screen print in 7 colours with gloss varnish printed on Somerset Satin 410gsm.
Edition of 60
Signed and numbered by the artist.

3 Likes

H&S er et fantastisk trykk! Synd du ikke har hatt det på vegg.

Når det er sagt;
Transformer burde du kunne få mellom 16 og 18 for.
H&S ca 17-20.

Prisene var på topp i fjor og da kunne du nok fått 2-3 tusen mer for H&S. De siste 2-3 salgene som var på eBay i sommer var på 21-22’, så går ca 11% bort til eBay.
Nå har interessen for CH dalt noe dessverre.
Transformer har derimot vært noe vanskelig å selge lenge.

Jeg har lenge vært på jakt etter H&S men har (for nå) slått meg til ro med noe annet. Jeg har hatt/har mulighet til å handle den til 16’. Det er derimot ikke i Norge.

Når det er sagt så vil jeg anbefale deg å sitte på disse (iallfall H&S) om du har mulighet. Jeg er sikker på at prisene stiger igjen så fort han får i gang noen nye utstillinger og kanskje noen nye print som er bedre enn de siste han ga ut.

Uansett;
Lykke til!
PS: sikkert greit å si hvor i landet du holder til, og noen bilder skader ikke selv om de er i mapper.

3 Likes

Ja flotte print men har dem allerede også innrammet. Printene er fortsatt 100% mint som jeg har skrevet i første post :smiley:

Og holder til i Bergen men kan ved ønske sende over hele landet.

Kom igjen! Lag din egen salgstråd eller ny annonse på Finn.

Ganske sikker på at den annonsen der ikke er Shagga sin. Tror ikke det var verre ment enn å vise fram bildet.

Da var min tone kanskje litt unødvendig krass og da beklager jeg. Men samtidig kunne en presentert bilde av motivet på en annen måte enn å presentere og linke til noen andre sin salgsannonsen.

Var nok ment som en indikasjon på pris. Shagga holder ikke til på Kongsberg tror jeg.

1 Like

Hei @gletak,

Mitt innlegg var hovedsakelig for å hinte om prissjikte på kunstverkene dine. Dette er overhode ikke mitt nei, holder selv på å spare til mitt første Conor trykk.

Beklager “invaderingen”, men var et forsøk på å hjelpe deg med prissetting, ref

Vet ikke helt hva som er riktig pris for begge parter men det vet kanskje du?

Rapporterer min egen post og ber den om å slettes.
Lykke til med salget av disse flotte trykken! :slight_smile:

3 Likes

Kan være en fordel å legge ut bilder av rammene…

Han har to sett av disse.
De som er på veggen skal tydeligvis ikke selges.

1 Like

Selger kun print som ikke er rammet inn :blush:

Skjønner. Lykke til :slight_smile: Skulle gjerne slått til på begge, men det var pengene da…

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.