Cyber-planeten lever på FINN nå

Er du en av de som sitter på Kunstveggen og tror du er noe fordi du har gatekunst-bilde til 15.000 kr på veggen og bare sitter og lørker etter å finne underprisa kunst her du kan tjene 1.200 kr på til å selge til en kompis og tenker “billig-kunst” er for lavt for deg?

Tenk igjen - for hvor har du egentlig kunst? Kunst kan henges overalt, og selv om du har god råd sånn sett og synes 15-25K passer i stua di, hva med andre steder? Selv om du har godt med penger så kan et og anna rimeligere bilde på litt mer random spots være noe også. Fikse opp en kjedelig bod eller uthus? Smell et bilde opp på veggen.

De som kjøper mest gatekunst bor kanskje i leiligheter i byen, men. Uansett så er det til og med velstående folk som har plakater fint innramma og får det til å se bra ut, så om man tenker pris er avgjørende for hvor bra det er så kan det være en dårlig tanke også. Det går jo som kjent på etterspørsel’n.

Nå er cyber-planeten ute på FINN og det er 45x60 cm ferdig innramma med flytende ramme som ser bittelitt mer stilig ut enn bare vanlig ramme.

Prisen kan virke noe høy for et verk av en lite kjent kunstner når det ikke er i opplag, men det bildet her har høye produksjonskostnader i Tyskland, så det er faktisk veldig lite jeg tjener på det her, så lite at det faktisk nesten ikke føles verdt det. Så det er faktisk ikke bare som om jeg prøver å flå og utnytte kundene eller feilpriser det helt i forhold til min status som kunstner. Men inflasjon og prisøkninger i samfunnet så er det her så godt som den “nye 500-lappen” for et bilde av en kunstner uten navn.

Så selv om de store kjedene kunne klart å selge det billigere på grunn av stordriftsfordeler ved at de kunne kjøpt inn 100 eller 1000 og fått en bedre pris, så bare blir dette prisen når man kjøper av en enkeltstående kunstner. Så jeg har virkelig prøvd å gi en realistisk og god pris her.

1199,- kr, selges med Fiks Ferdig.

Ingen copyright-problemer, ikke rippa - håndlagd graffiti og prompta.

Er en mindre versjon av græff-planeten kanskje noe for deg? Nå også i 30x45cm innrammet plakat til en litt lavere pris også:

750,- kr

Selges oxo med Fiks Ferdig