Prøver igjen, om noen har prints av disse kunstnerne er jeg veldig intr. Pm meg så blir vil enig 
1 Like
Sendte deg en PM sist, men fikk ikke noe svar
1 Like
Går ut ifra at du har sett denne til salgs annonsen. Dface er fortsatt til salgs og prisen er i høyeste grad diskuterbar. Edition er 55 og ikke 25 som jeg skrev i annonsen. Fikk ikke endret det etter jeg hadde opprettet annonsen. Bare å sende meg en pm hvis du er interessert ![]()
Hei!
Ja så denne, er ikke helt dette jeg er på jakt etter men takk for tilbudet!
Trond
Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.