Danny Larsen

5 trykk av min gamle venn Danny til salgs på finn nå Danny Larsen "Through the fog" | FINN torget

4 Likes

Synd det ikke var en av Lofoten :confused: lykke til med salget :blush:

2 Likes

99% av gangene kunder melder tilbake at de ikke har mottatt ordrebekreftelse er det fordi epostadressen er feilstavet.

Det skjedde også hos et par andre her inne, sies det,
Jeg har all nødvendig info på autofyll når jeg handler, så det pleier å bli riktig. Det jeg sikkert burde gjort var å ta skjermbilde av ordrebekreftelsen, som @NuclearApe

1 Like

Ganske standard hos Redhouse dette, de som har gjennomført kjøp får nok sendingsdetaljer når trykkene går ut.

1 Like

Noen som har katalogen fra utstillingen From The Shadows? Eller husker priser på de større originalene?




8 Likes

Får beskjed om at katalogen er for stor til å laste opp når den er 11MB :man_shrugging: men der er hvertfall de 4 største originalene mener jeg

Hjertelig

2 Likes

Har etter årelang og iherdig jobbing kommet på skuddhold av en original. Dessverre er kronen så skakkjørt om dagen at prisen på verket ikke blir snauere enn drøye 216.000,-

3 Likes

Utrolig flotte de originalene til Danny :heart_eyes:

4 Likes
3 Likes


9 Likes

Jeg skulle ønske at Danny Larsen var litt mer utforskende i motivene sine. Det har vært mye trær i det siste, både snødekte og ikke. Han har tegnet hus, mennesker og troll tidligerer og håper at han utvider repertoaret sitt littegranne i tiden framover.

6 Likes

Elsker trærne til Danny og mystikken han maner frem i motivene

1 Like

Helt enig, @Knstr
Syns det kan bli bittelitt folklore/Asbjørnsen&Moe over motivene når det er tusser, troll og folk med - uten at det er noe galt med det. Foretrekker bare de rene naturmotivene.

Mulig han er kjent for de fleste, men Christian Voss kan(?) være et alternativ dersom man savner den «gamle» D.Larsen (ref. pondering troll)

https://instagram.com/vosschristian?igshid=MjAxZDBhZDhlNA==

2 Likes

Selv liker jeg motivene som har noe mer enn ren natur. Motivet Inferno var en favoritt da jeg så det på Blaafarveværket

11 Likes

Enig! Må få det i ramme og på veggen snarest😊

9 Likes

Åpner i dag på Vulkan

2 Likes

Allerede på Finn.no😂
https://www.finn.no/308858790

1 Like