Danny Larsen

Tusen takk for svar. Enig. Ser rått ut.

I samme format vil då 18x24 cm bli 4x av arealet i alle fall. Det stemmer kanskje greit med bildet over, ein sånn “penn” er kanskje 15ish cm?

3 Likes

Ligger et tilgjengelig her:

1 Like


24x30

4 Likes

Tilgjengelig om noen dager ifølge Instagram til Danny Larsen sjølve.

Finnes det nokon måte å unngå å gløyme?

3 Likes


2 Likes

Thanks.
Visste faktisk ikkje om denne varselfunkjonen :see_no_evil:

1 Like

£850 + frakt

28.01.23 kl. 13:00

10 Likes

Eg kjøpte, sida var sirup, men gjekk greit :slight_smile:

8 Likes

Ikke billig, men ble en på meg også :innocent:

3 Likes

Vurderer.

Tilgjengelig.

Trodde de skulle bli utsolgt ganske kjapt

Fortsatt tilgjengelig

2 Likes

Det var fint men, synes det ble litt i overkant dyrt :slightly_smiling_face:

Er det ikke bare ca 50% dyrere enn forrige koldnålsradering («Dawn»), som er fire ganger mindre?

1 Like

Gratulerer til de av dere som kjøpte😊 tenker Danny Larsen er en fin kunstner å samle på og dere har i mine øyne gjort et godt kjøp! Prisen på dette trykket er det ingenting å si på, han slipper ut print ca. 1-2 ganger per år og stort sett så blir det utsolgt på minutter. Dette er håndlagde trykk og ikke masseprodusert D.G.A til 4-6000kr på slipp. Jeg vil tro grunnen til at dette ikke solgte ut på minutter har med de økonomiske tidene vi står i å gjøre. De fleste slipp har vært litt trege siden renten begynte å gå opp.

8 Likes

Alle som kjøpte fikk bekreftelse umiddelbart?

1 Like

Kom opp en side med «Order received» og et ordrenummer, men har foreløpig ikke fått bekreftelse på e-post.
Prismessig, selv om det føles litt dyrt når man kjøper, så legger han seg vel egentlig ganske perfekt i forhold til egen popularitet. Det ble ikke revet bort på sekunder, men er likevel utsolgt allerede. Pengene havner hos kunstner og ikke hos flipperne, og man slipper å sloss mot boter :slightly_smiling_face:

5 Likes

Eg har heller ikkje fått mail, lagra ordrebekreftelsen for sikkerhets skyld.
Enig i at det er litt dyrt prisa, men for min del er det klart verdt det. Herlig produsert trykk, og snøbildene hans har ein ekstra wow-fator som eg har hatt lyst å ha ein variant av.

3 Likes

«Many thanks for your order, I can confirm we have received this gratefully.

Please find your confirmation below - I am sorry this didn’t reach you, sometimes our emails can end up in spam filters.»

Lå ikke blant søppelposten heller. Men er i orden da!

6 Likes