Danny Larsen

Her finner du det meste av utstillingen

1 Like


15 Likes

Stilig, har du flere bilder fra utstillingen?

Noen som fikk kloa i trykket i går?

1 Like

Jepp. Var ikke så lett å finne. Måtte inn på artists → Danny Larsen og så dukket det opp litt nede på siden.

Tror det var tilgjengelig i 5-6 minutter :slight_smile:

2 Likes

Dette skjønte jeg dessverre for sent i går… :confounded:

1 Like

Du var ikke alene om akkurat det :see_no_evil: 10 min tok det tror jeg :joy:

Var en veldig flott utstilling og arrangement av RedHouse, serveringen toppet av en gløgg-variant av Negroni :grin: Tror trykkene fikk bein å gå på og alt var utsolgt etter bare noen minutter (noen eksemplarer ble solgt fysisk i galleriet også).

5 Likes

Noen som har fått bekreftelse på kjøpt av Flowers fra Redhouse?

Flowers on my way home eller Flowers by the forest road?

forest road, det siste trykket som ble lansert.

1 Like

Fikk ordrebekreftelse men ingen sporing enda

1 Like

Alt gikk greit hos meg, men fikk ingen bekreftelse på mail. Tok dog bilde av ordrebekreftelsen på skjermen og pengene er ute av konto, så jeg antar alt er ok.

1 Like

Det stemmer det som har blitt skrevet over her. Jeg har aldri tidligere fått noen bekreftelse på Mail av RedHouse. Kun kjøpsbekreftelsen som kommer opp etter betaling er gjennomført :blush:

2 Likes

Da er nok alt i skjønneste :grinning:

Ønsker å kjøpe flowers by the forest road om noen vil selge trykket sitt☺️

1 Like

Behind The Shadows: In Conversation with Danny Larsen

https://youtu.be/6KiosXXUvg8

1 Like

Nytt fra Larsen på gang

10 Likes

Spent på pris på minitrykket, det blir vel fort ein del ettersom han bruker mykje tid på det. Er ein håndfull av forrige varinat på Finn, mistenker at mange synes prisen blir i overkant for størrelsen.

Veldig interessant .

Når og kor kan det kjøpes?

Lite? Kor stort blir det?

1 Like

Slippes via redhouse. De har ikke satt dato ennå, men de sier i slutten av januar/starten av februar.

Selve motivet sier de at skal være ca 4 ganger større en «Dawn» og det var vel 9x12 cm, overlater utregninga på det til fagfolk😂

Ser helt rått ut i mine øyne!!

3 Likes