Danny Larsen

Sender deg en PM

Solgt til hyggelig KV-medlem😊

4 Likes

Noen som prøvde seg på pre-sale catalogen til Danny Larsen sin kommende utstilling “From the Shadows”?

1 Like

Umulig og få tak i de :man_facepalming:

1 Like

Du prøvde og har fått svar allerede?

Fikk tak i de etter 1 time på telefonen :love_you_gesture: Stor pågang sa de :postal_horn: Kunne heller ikke svare på hva som var tilgjengelig, men skule sjekke å komme tilbake :rofl:

1 Like

Jeg krysser fingrene for oss begge!
Tidligere har de brukt lang tid og faktisk kommet tilbake med svar

3 Likes

Har også lagt inn forespørsel :raising_hand_woman:t2:

Kom ikke gjennom på tlf🤷🏻‍♀️

Så slenger meg på fingrene krysses :sweat_smile:

2 Likes

Antar de går gjennom bestillinger på mail og velger ut fra hvem som var først? Sto vel førstemann til mølla på mailen som var sendt ut i dag om jeg ikke tar helt feil.

Mailer har begynt å komme ut!

2 Likes

Har gledet meg til slippet, bare for at mailen endte i spam-filteret :expressionless: Vel, nå var originalene noen hakk over budsjett uansett, så det var jo bra :laughing: Får se om det blir et print, men fikk hvertfall bestilt boka og fotoprintet :innocent:

1 Like

Si fra om noen fikk tilslag men angrer seg på original på lerret, fortrinnsvis Snø og granskog eller I Will Miss You When You’re Gone.

Fikk trøstetilslag på Og snøen laver ned. Har vært på utkikk etter den en stund, så bør vel være happy med det.

2 Likes

Er det nokon som har ein pdf eller nettside over kva som blei solgt? Har ikkje fått med meg dette.

1 Like

Synes denne utstillingen ser helt fantastisk ut :raised_hands:

2 Likes

I 2021 var det noen som skrev at originalene gikk for 1500-2500 pund, så hvis det stemmer kan man vel konkludere med at populariteten hans er sterkt på vei oppover :chart_with_upwards_trend: :money_with_wings:Irriterende med disse up and coming man oppdager akkurat et år for seint i forhold til eget budsjett, men er ikke første og garantert ikke siste gang :sweat_smile:

Det stemmer på ingen måte. Fulgt Danny siden utstillingen han hadde i Oslo i 2019 og allerede da kostet originaler 60-100k.

5 Likes

Helt ny her, tross jeg har fulgt Danny en god stund. Jobbet meg gjennom hele tråden og setter stor pris på alle erfaringer og tips som er delt.

Er interessert i trykk og originaler av snømotivene om noen skulle få ånden over seg til å selge eller evt vurderer.

4 Likes

:eyes:

4 Likes

Fiska etter litt info på denne:

«Flowers By The Forest Road»
Slippes online lørdag 26. kl 1900.

£850+frakt

3 Likes

Er ganske stor også; 76 x 96 cm. Edition på 50.

1 Like