Danny Larsen

Hvor raske var dere? Innen minuttet? Følte jeg var ganske kjapp med 2 min på «As the night lifts».

Tror jeg var ca. 8 minutter etter mailen. Ville ha «Morning Fog»:slightly_smiling_face:

2 Likes

Så ikke denne komme: Danny Larsen-matte/lys/håndkle Vallila x Danny Larsen :sweat_smile:

Ikke alt som er like spennende😅

1 Like

:man_facepalming:

3 Likes

Flere som lar seg friste av å ta en «Sandra» altså

4 Likes

Samarbeid ogaå med finske Makia: Danny Larsen | Product categories | Makia Clothing

Blir et nytt slipp snart i følge Danny Larsen sin IG-konto:

6 Likes

Torsdag 21.04.22 kl. 12:00

Slippet skjer på Danny Larsen egen hjemmeside og hos RedHouse Gallery:
https://www.redhouseoriginals.com/

3 Likes

Hadde veldig lyst på denne, men synes 6k var litt i stiveste laget for et trykk i denne størrelsen :confused:

1 Like

Han har printet de selv og alle er ulike grunnet trykkmetoden som er brukt. Koldnål heter det, drypoint på engelsk. Motivet risses inn speilvendt i en kobberplate som tilføres trykksverte som overføres og preges inn i papiret. Til slutt destrueres kobberplaten så det ikke er mulig å lage flere av motivet.

Snakket med han forleden, har brukt noen måneder på å få dette til. Det finnes ingen original, hvert trykk er å annse som en original light i følge Danny.

7 Likes

Regner med flere her inne fikk landet ett? Gikk de fort denne gangen også?

3 Likes

Må si meg enig med @Koffen, litt vel sprek pris for et trykk i denne størrelsen. Selv om det sikkert har tatt lang tid å produsere.

1 Like

:smiling_face_with_tear:

1 Like

Hei.
Er i markedet for flere trykk av Danny, noen som vurderer å selge?

Det han :point_up:sa

Trykken «Bjarkan» og «Pause» er fortsatt tilsalgs på denne siden:

2 Likes

Jeg er ute etter alle snø/skog bildene han har sluppet, ta kontakt om du vil selge.

1 Like

Har et Tåkestrå som jeg kan vurdere å selge om noen skulle være interessert:

3 Likes

Indikasjon på pris?

Er interessert :raising_hand_woman:t2: