Danny Larsen

https://www.kunstveggen.no/t/nye-kunstkjop/80/3528?

Ser ut som du gikk for innramming. Gratulerer, det ble fint!

Selv er jeg i tenkeboksen enda, men merker meg at det står “handfinished” ved siden av opplaget på din. På min står det “HF”.

Ikke at det gjør noe, men jeg ble nysgjerrig på om dette er vanlig?

Det ble noen bølger på motivet selvom det lå enstund i mappe og fikk dobbel bakpapp. Veldig fornøyd med selve motivet. Grønnfargen på mosen i fremkant ble fremhevet med rammen.

Muligens handfinich/hf ble påført i ettertid eller av noen andre. Ikke godt å si men har nok en god forklaring😊

Lykke til i valg av ramme. Eikelisten så meget lekker ut🙌 Jeg valgte klassisk sort pga det andre jeg har av Danny

Ser på IG at det hintes om nytt trykk👀

9 Likes

Da er prisen satt på det nye slippet til Danny Larsen:

5 Likes

Tok tid før noko trøbbel med frakt blei fiksa, eg kjøpte eit no.

5 Likes

Same her. Eg laut sende det til arbeid, for privatadressa mi gjekk ikkje gjennom.
Men fekk kjøpt :raised_hands:

4 Likes

Hvor lang tid tok det før det ble utsolgt? Noen sekunder? Minutter?

3 Likes

Vanskelig å sei på grunn av trøbbelet med adresser tenker eg.
Eg gav litt opp, men såg på intagram-storien til Larsen at det var trøbbel med shipping, så då oppdaterte eg fraktsida til feilmeldinga forsvann.

Flott trykk fra Danny!

Etter mye trøbbel med adresse og mange forsøk, så fikk jeg kjøpt! Storfornøyd! :grin:

10 Likes

Om noen skulle ombestemme seg eller har samboer som ikke godkjenner. Hola :call_me_hand:

2 Likes

Noen som tok kontakt med Redhouse i går som har hørt noe fra dem? Aldri så godt å vite helt hva de faktisk har tilgjengelig av verk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Fikk denne for ikke lenge siden:

1 Like

Ja, snakker om sola :sun_with_face: Fikk også den rett etter at jeg hadde postet, da blir det å vente i spenning :slight_smile:

2 Likes

God morgen,

Var det noen søm hørte noe mer fra Redhouse?
Hos meg ble det stille etter info-mailen…

1 Like

Samme her!

2 Likes

Ble And then it was all gone på meg​:ok_hand::blush: Fikk Mail i 6-tiden.

3 Likes

Hei,

Fikk også HF and then it was all gone.
17:35 kom mailen.

2 Likes

Har fortsatt ikke hørt noe fra dem, noen som fikk noe annet enn “And Then It Was All Gone”?

1 Like

Jeg fikk Monday - Print Edition
Mail kom kl 17.42 i går

3 Likes