Nye kunstkjøp

Står det nr på coa ?

1 Like

Jepp :slight_smile:

Bare ta kontakt med Sandra, så fikser hun det :ok_hand:t3:

Regner med det blir noe ala denne løsningen her:

Du får beskjed om å rive i stykker og ideelt sett brenne hele trykket ditt, mens du beholder COA og så sender hun deg et nytt trykk med korrekt nummer og signatur.

Lykke til :slightly_smiling_face:

2 Likes

Den der har jeg vært igjennom med Sandra en gang også, føles jo helt grusomt å klippe/rive i stykker et bilde, men løsningen er jo grei ved at de sender nytt. Veldig fint motiv :heart_eyes:

Heldigvis var mitt nummerert, enkel innramming omprioritering av en av veggene - kjempehappy :star_struck::partying_face:

21 Likes

Danny Larsen - And Then It Was All Gone HF


33 Likes

Ny eksplosiv trio fra Jeff Gillette

10 Likes

Da klarte man å få samboeren gira på kunst og kunstkjøp også. Resulterte i at vi handlet en ny Snik; Hold fast hope -Gold on black

17 Likes

Inni hampen for en tube :joy: GP tube til sammenligning. NS - Whaaam

2 Likes

Hjelper fint lite å sende i kembo tube når den er full av støv så all tape som holder trykket på plass løsner. Har fått skammbank på veien over dammen for å si det slik.

Rhodes skal uansett ha for servicen. FlightLogistics ble umiddelbart bestilt for å hente det :+1:

46 Likes

Jameson Robinson - Kashmir Flag

Blir fint med en trio:

19 Likes

Pejac H2o!


Ville være litt modig på denne, usikker på om det ble helt innafor å kjøre flytende på “h2o” i PP og ramme? Hate it or love it! :joy:

52 Likes

Det blei DØDSBRA

1 Like

Skikkelig flott!

1 Like

Takk for det😊 personlig så vet jeg ikke helt egentlig, det er noe som ble litt off uten at jeg helt klarer sette fingeren på det🤔 mulig det trengs litt tid å se an. Men veldig fornøyd med Greåker glass og ramme for en STRØKEN jobb!

1 Like

Takk for det, skal prøve å få om møblert litt så jeg får den i nærheten av foresten uten at det kræsjer😂

1 Like

Henger såpass høyt at du nesten kan henge rammen i taket jo :pinching_hand:

Grattis med en råå Pejac :ok_hand:

1 Like

Er det blå bakplate ?

Ja, begge ppene er i blå, den innerste er indigo og den ytterste hadde de ikke navnet på men var nærmest rammen, den er litt mørkere enn Williamsburg tror jeg🤔