Min første Byous😊
Fikk begge ja Men det er også første gang jeg har fått tak i en MW direkte på et slipp. Sandra er ikke like vanskelig å få tak i, så der har jeg fått tilslag flere ganger.
Hva er størrelsen på mappene? Spent på om jeg får plass til mitt Sandra i mappen i det hele tatt
De er 81x107cm
Står det nr på coa ?
Jepp
Bare ta kontakt med Sandra, så fikser hun det
Regner med det blir noe ala denne løsningen her:
Du får beskjed om å rive i stykker og ideelt sett brenne hele trykket ditt, mens du beholder COA og så sender hun deg et nytt trykk med korrekt nummer og signatur.
Lykke til
Den der har jeg vært igjennom med Sandra en gang også, føles jo helt grusomt å klippe/rive i stykker et bilde, men løsningen er jo grei ved at de sender nytt. Veldig fint motiv
Da klarte man å få samboeren gira på kunst og kunstkjøp også. Resulterte i at vi handlet en ny Snik; Hold fast hope -Gold on black
Hjelper fint lite å sende i kembo tube når den er full av støv så all tape som holder trykket på plass løsner. Har fått skammbank på veien over dammen for å si det slik.
Rhodes skal uansett ha for servicen. FlightLogistics ble umiddelbart bestilt for å hente det
Pejac H2o!
Ville være litt modig på denne, usikker på om det ble helt innafor å kjøre flytende på “h2o” i PP og ramme? Hate it or love it!
Det blei DØDSBRA