Skikkelig flott!
Takk for det😊 personlig så vet jeg ikke helt egentlig, det er noe som ble litt off uten at jeg helt klarer sette fingeren på det🤔 mulig det trengs litt tid å se an. Men veldig fornøyd med Greåker glass og ramme for en STRØKEN jobb!
Takk for det, skal prøve å få om møblert litt så jeg får den i nærheten av foresten uten at det kræsjer😂
Henger såpass høyt at du nesten kan henge rammen i taket jo
Grattis med en råå Pejac
Er det blå bakplate ?
Ja, begge ppene er i blå, den innerste er indigo og den ytterste hadde de ikke navnet på men var nærmest rammen, den er litt mørkere enn Williamsburg tror jeg🤔
Ok. Forstår ikke helt tanken bak blå jeg da, men muligens den som ikke gjør deg helt fornøyd ? Hadde det vært mitt hadde det blitt byttet umiddelbart, men som sagt, du har gjerne en tanke bak. Er vel ingenting blått i trykket heller ?
Takk for det😊 Den er på prøveheng på en skrue til et annet foreløpig, ble litt høyt ja, men h2o henger jo høyt for mange så det er vel greit allikevel😂
Meningen var å ta tittelen over i rammen på en måte, men er enig med deg, noe kræsjer, mulig det er akkurat som du sier - det er ikke noe blått i selve motivet🤔
Lett for at det blir for mye dill med innrammingen, fargete spacere, tilpassede pp osv … kjør på enkel og dobbel,svart eller hvit pp, og la trykket være blikkfanget , ikke rammen.
Joa, men kjedelig når alt blir svart/hvitt alltid uansett motiver også. Selv om det aldri blir feil, blir det heller aldri FETT heller😊 rammer er ikke sååå dyrt så man må tørre å prøve iblandt også🤘🏻
Nei dette ble helt feil, tror du bør selge den (til meg)
Jeg synest det er vågalt og velge den blå fargen. Selv om ikke det er noe blått i bilde, så henspeiler jo H2O på vann (blått) så det funker for meg.
Så lenge du skal nyte bildet på veggen så kjør på, skal du selge er det nok lurt og velge tradisjonelt sort/hvitt…
Syntes det ble kanonbra! Skaper dybde - dette kommer du til å elske tror jeg. Det er alltid det som er litt vrient/off som blir best på sikt. I alle fall for meg - om det er kunst eller musikk😍
Enig! Samme opplevelser her ift musikk også👍🏻 skal gi det litt tid😊
Syns det ble kjempebra med den blå bakplaten mtp tittel ++
Lekkert!!
Sinnsykt kult
Fett trykk. Innramming er dog feil (som du selv ser / sier). Ikke kludre til trykk med dobbel / trippel passepartout. Keep it simpel. Sort eller hvitt. Flytende når du kan. Alltid. Ikke ødelegg god kunst med en fancy ramme.
Smaken er som kjent som baken, delt, og noen har den i midten😊 tenker at en kul ramme kan sette prikken over i’en også, denne gikk muligens gæli, får gi det litt tid👍🏻
Digger stilen din.