Dårlige kjøp-tråden :)

Helt latterlig pris av et så skadet trykk. Enig med deg, dette får man ikke fikset.

1 Like

“knatra teddy selges dyrt”

100K
https://www.finn.no/176642078

2 Likes

Med taperester

Er ikke dette fra forummedlem som prøvde å selge for 40k tidligere?

Bumpe opp prisen for å godta lavere bud?

1 Like
1 Like

Dette må være en god nominasjon til årets største skivebom!

500k nå…

Sikkert trolling for å holde gang i denne tråden.

1 Like

Mitt bilde. Bildene av print og coa ble tatt samme dag som jeg mottok det. Lagret i mappe etter det. Som jeg har gjort med alle mine bilder før de havner på vegg.

Ok. Da ville jeg lagt nye bilder inn i annonsen.

1 Like

Mitt gamle bilde, selges av ny eier med mine gamle foto av bildet + likt tekst. Solgte det for 8000 i september.

Lykke til :crazy_face::joy:

8 Likes

Gikk en for NOK 15.000,- her for noen dager siden, så en pris på NOK 36.000,- må være ett dårlig kjøp i forhold😅

1 Like

Pluss 4K for rammen :sweat_smile:

1 Like

Han følger med her tydeligvis :slight_smile: Første gang jeg har sett noen insistere på å beholde rammen, men han kan selvfølgelig la den gå for 4000 kr ekstra. En ramme som jeg kan lage for 3000 kr og da med kunstglass i stedet for float glass som denne har.

4 Likes
2 Likes

Den er vell ca 10 ganger for dyr ? :no_entry:
(Kan være selger har vert uheldig å lagt på en null for mye) Disse selger vell for ca 1500-2000kr?

Siste salg for ca 6 mnd siden:

2 Likes

Kjøper alle du finner for 1500 shagga

1 Like

1500 er billig for dette, vil si 2-3k uten ramme er mer riktig. 13k er vanvittig, men markedet bestemmer

3 Likes

Alltid greit å få med seg at det er kunstavgift i tillegg, i tilfelle noen trodde at prisen var diskuterbar.

4 Likes