Dårlige kjøp-tråden :)

Vi har allerede en “Gode kjøp-tråd” på forumet, så tenkte det kunne være morsomt med en tråd for dårlige kjøp… Bare å poste humoristiske funn og liknende :yum:

Begynner med denne, hva med et masseprodusert julekort fra galleri Pushwagner sendt ut til masse folk for den nette sum av 8500 kr?

Gode kjøp-tråden

Denne er priset altfor lavt synes jeg.

hehe

“Akseptabel pris. Prisen er endelig”. :joy:

:joy::joy::joy:

Hadde heller kjøpt dette til 200,- enn Pushwagner julekortet til 8500,- for å si det sånn :slight_smile:

Synes ikke denne virket som ett kanonkjøp

Det der er jo nesten ikke morsomt engang, det der er jo sinnsvakt! :joy: Om noen skulle gå på lurer jeg på om de kunne anmeldt for svindel i ettertid?

Det er jo et sikkert kjøp står det.

Hehe, ser han har korrigert prisen til 8000 kr nå :slight_smile:

Ser ut som den er slettet:-)

Hehe, det var jo vår gamle venn, Sigurd AKA Sprayboks.

Tror nok han mente 8000…

50 % bonus på Marianne Aulie må vel sies å være et meget dårlig kjøp og man kan få det mye bililgere på Bohus.

Mitt aller første bilde på veggen var Marianne Aulie. Syns d var så kult. Kjøpt på Skeidar. Skammer meg fremdeles når jeg tenker tilbake på det.

Å, vi har alle noe å skamme oss over. Ett av mine første var Eser Afacan. Skrekk og gru, jeg måtte kaste det i søpla til slutt :smile:

Takk for at du deler og er såpass ærlig @Kebabdyret. Det er da ingenting å skamme seg over! Du må heller glede deg over at du har utviklet smaken din og at ditt tidligere forhold med Marianne er over. Kudos!

Er ikke akkurat en fan av Aulie, men skal man første kjøpe noe skit er det vel greit at det er signert og nummerert og ikke en masseprodusert reproduksjon?

Du tenker at dersom man først skal kjøpe drit, så bør det være en skikkelig drit? :laughing:

Billig Chevrier… not

Til disse prisene selger jeg glatt mine også :slight_smile: