Dårlige kjøp-tråden :)

Vi har allerede en “Gode kjøp-tråd” på forumet, så tenkte det kunne være morsomt med en tråd for dårlige kjøp… Bare å poste humoristiske funn og liknende :yum:

Begynner med denne, hva med et masseprodusert julekort fra galleri Pushwagner sendt ut til masse folk for den nette sum av 8500 kr?

5 Likes

Denne er priset altfor lavt synes jeg.

19 Likes

hehe

2 Likes

“Akseptabel pris. Prisen er endelig”. :joy:

2 Likes

:joy::joy::joy:

2 Likes

Hadde heller kjøpt dette til 200,- enn Pushwagner julekortet til 8500,- for å si det sånn :slight_smile:

4 Likes

Synes ikke denne virket som ett kanonkjøp

2 Likes

Det der er jo nesten ikke morsomt engang, det der er jo sinnsvakt! :joy: Om noen skulle gå på lurer jeg på om de kunne anmeldt for svindel i ettertid?

Det er jo et sikkert kjøp står det.

1 Like

Hehe, ser han har korrigert prisen til 8000 kr nå :slight_smile:

1 Like

Ser ut som den er slettet:-)

Hehe, det var jo vår gamle venn, Sigurd AKA Sprayboks.

2 Likes

Tror nok han mente 8000…

1 Like

50 % bonus på Marianne Aulie må vel sies å være et meget dårlig kjøp og man kan få det mye bililgere på Bohus.

2 Likes

Mitt aller første bilde på veggen var Marianne Aulie. Syns d var så kult. Kjøpt på Skeidar. Skammer meg fremdeles når jeg tenker tilbake på det.

8 Likes

Å, vi har alle noe å skamme oss over. Ett av mine første var Eser Afacan. Skrekk og gru, jeg måtte kaste det i søpla til slutt :smile:

2 Likes

Takk for at du deler og er såpass ærlig @Kebabdyret. Det er da ingenting å skamme seg over! Du må heller glede deg over at du har utviklet smaken din og at ditt tidligere forhold med Marianne er over. Kudos!

Er ikke akkurat en fan av Aulie, men skal man første kjøpe noe skit er det vel greit at det er signert og nummerert og ikke en masseprodusert reproduksjon?

2 Likes

Du tenker at dersom man først skal kjøpe drit, så bør det være en skikkelig drit? :laughing:

11 Likes

Billig Chevrier… not

Til disse prisene selger jeg glatt mine også :slight_smile:

4 Likes