Dårlige kjøp-tråden :)

Ja stemmer, en “vanlig bok” som var ganske vanlig priset, pluss denne spesialversjonen med et unikt verk på fremsiden i metall pluss signering og nummerering. Husker mange fikk bakoversveis av prisen på denne utgaven da den kom, og jeg hoppet selv av ventelistene da.
4000 for den vanlige boken tror jeg er ganske drøy prisøkning.

Takk for infoen! Og ser at opplaget er vesentlig forskjellig også.

1 Like

https://www.finn.no/153267365

Rammen er inkludert i prisen, det var da godt.

3 Likes

Usignert og (presumptivt) uinnrammet Chinook Hearts mini til 4200, anyone?

2 Likes

Selger gratis, medfølgende miniprint til høyere pris enn man betalte for trykket i seg selv. :joy:
Overraskende at det ikke var postnummer 4014 som la ut…:roll_eyes:

2 Likes

https://www.finn.no/156317570
Dette må vel være årets optimist?

1 Like

Ble ikke den siste solgt for rundt 10k? Det er jo lov å prøve seg…

1 Like

Lagt ut her inne for 9.500,-/åpen for bud. Haha

1 Like

Solgte dette til en dame i Halden for 10.000kr for noen uker siden :blush::ok_hand:

Kudos om hun får mer enn 13k - da jeg har hatt det i markedet ca 4-5mnd uten et bud over 9.000😊

1 Like

Haha! Såpass.
Meeen skjer nok ikke at de får solgt for den prisen. Dette er nok bare noen uvitende mennesker som trodde de gjorde et kupp.

Det er flere her inne som har prøvd å selge det verket der i en del år uten noe napp over 13k…

1 Like

Jupp. De får nok igjen de 10k + litt attåt om de tar tiden til hjelp. Men er jo ikke i nærheten av 28k😂

Dog skal det sies at dette verket er vesentlig kulere live enn på bilder, og hadde jeg hatt veggplass hadde jeg beholdt det selv😊

«…en del år…» du har det med å overdrive? Det er vel halvannet år siden release :wink:

Fikk 18 for mitt, uinnrammet

2 Likes

Husker du hvor mye du forsøkte du å selge dette for, noen uker etter releasen egentlig? Regner med du også har en referanse pris for hva du fikk til slutt. Det var vel over 13.000 … ?

Vet ikke hva du snakker om mtp overdrive… Tror du forveksler med noen andre da.
Det er over to år siden release. :wink:

Jeg snakker om noen andre her inne som har prøvd å selge sitt i laaang tid. Han har postadresse Vestlandet. :wink: Strengt tatt er det flere med postadresse Vestlandet som har prøvd å selge dette lenge.

Er det noen som er tøff nok til å legge ut sine egne dårlige kjøp? Eller er det kunst til kostpristråden?

Veldig gjerne😀

For mange år siden kjøpte jeg et MW lerret fra Danmark. Ikke fordi jeg likte det (for det gjorde jeg ikke i det hele tatt), men for å sikre meg et før prisene økte. Solgte det senere til en brøkdel av prisen, for det viste seg at det ikke var så mange andre som likte det heller.
Men en god lærepenge var det!

Sånn sett bakover er det ikke de dårlige kjøpene som plager meg, men de tingene jeg IKKE kjøpte …

9 Likes

Det gamle rådet om å kjøpe det man liker slår sjeldent feil😅
Liker utviklingen på tråden, få flere historier ut i lyset!

1 Like

38.000 for ICWT.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=157150284

Mulig jeg har falt helt av på prisutviklingen her men virker for meg som et relativt dårlig kjøp?

1 Like