Dårlige kjøp-tråden :)

Er flere av disse på Finn også nå… ligger ute til 5-6k.
(svar på Banksy-poster)

Mange selgere på finn regner nok ikke med at noen faktisk sjekker verket med lykt og lupe. De tenker at et godt ord holder. Hvis man heller ikke har peiling eller allerede har et sammenligningsgrunnlag i form av et annet autentisk Banksy, så vil det være svært vanskelig å vite hva man faktisk ser på. Selv eksperter blingser.

Er noen veldig optimistiske?

4 Likes

Får ikke håpe alle 30000 mottakerne har tenkt å fylle Finn fremover, det kan bli slitsomt.

9 Likes

Er vel ca 16 der foreløpig.

1 Like

Ja her har noen mistet kontakt med virkeligheten. Hva tror de… et postkort i 30k eks skal kunne bytte til de verk? God morgen.

1 Like

Håper dette er en ironisk annonse. Den fikk i alle fall meg til å le. Artig at man ikke får lov til å ha et klistremerke på veggen av samboeren og at en kompis må selge merket for deg. Haha! :slight_smile:

Hva er markedsverdien på dette klistremerket, mon tro?

3 Likes

20 000 :joy:

1 Like
1 Like

Godt eller dårlig kjøp?

En dobling av prisen for et trykk som det tok tid før ble utsolgt, og det ligger fortsatt 15 igjen av en annen variant fra slippet den 26 november.

https://www.finn.no/203335262

2 Likes

Denne må vel gå under denne gruppen?

7 Likes

Uten tvil!
Ligger en til halvparten av prisen i England som ikke blir solgt.
Vel og merke ikke aluminium, men jeg ville heller hatt vanlig canvas fremfor alu.

80.000,- !! Rene røverkjøpet

jeg tenkte å spørre om han bommet med siste 0-tallet, men så den på UAA, så 40k for et canvas er nå bedre pris.

2 Likes

Synes denne var fin jeg da :joy:

5 Likes

Hva var galt med den? Whatson gruppa på face synes 700 GBP unframed er billig? Eller misforsto jeg noe ?

Den ble akkurat endret fra 55k til 5500. Var nok en null for mye der

Den har ligget en stund til 650£ uten napp, så om alle de på den gruppa syntes 750£ er billig så er det da rart den ikke er solgt?

Den lå først ute til 55.000 kr

Litt på siden, men… Hvordan ser du antall som gjenstår?