David Shrigley - to av hans nye trykk til salgs

Hei alle,

Jeg slo til og kjøpte det nye settet til David Shrigley bestående av 4 herlige trykk - jeg var vel vitende om at jeg bare har plass til to av trykkene på veggen her hjemme, ergo er jeg interessert i å selge to av disse videre til kostpris.

Alle 4 trykkene er klassiske Shrigley`s og jeg må si jeg virkelig liker dem alle - de 2 trykkene jeg til slutt har valgt og selge er følgende:

David Shrigley - I´m sorry for being awful - Pris: 22 000 NOK (laveste tier kostpris var 2000 GBP inkl 20% medlemsrabatt).
Edition of 125
12 colour screenprint on Somerset Tub Sized 410gsm paper. Printed by K2 Screen, London.
76 x 56 cm (29.9 x 22 in)
Signed, numbered and dated by the artist on the reverse.
Kostpris fra galleriet på nåværende tier er 3500 GBP (så her får du et greit avslag vs price at source).

David Shrigley - Vibes - Pris: 22 000 NOK (laveste tier kostpris var 2000 GBP inkl 20% medlemsrabatt).
Edition of 125
4 colour screenprint on Somerset Tub Sized 410gsm paper. Printed by K2 Screen, London.
76 x 56 cm (29.9 x 22 in)
Signed, numbered and dated by the artist on the reverse.
Kostpris fra galleriet på nåværende tier er 3500 GBP (så her får du et greit avslag vs price at source).

Rop ut om dette er av interesse - det er aldri feil å ha en Shrigley eller to i stua :slight_smile:

PS! Trykkene blir sendt ut i neste uke og jeg kan sende bilder av verkene “as is” da. En forutsetning for et salg er selvsagt at trykkene er i mint condition.

5 Likes

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.