DDD Scream lerret (blått), bytte/billigsalg

Dama legger desverre ikke sin elsk på denne, så nå er den stuet vekk på gjesterommet… Vurderer derfor salg / bytte.

Lerretet ble kjøpt gjennom Reedprojects i Stavanger: http://www.reedprojects.no/artists/dotdotdot--no-/scream-blue

Dette motivet finnes i et opplag på 7 versjoner, hvorav 5 stk hvite, 1 stk blå og 1 stk rosa - dvs. dette eksemplaret er unikt.

Informasjon:
Title: Scream (Blue)
Medium: Acrylic and spraypaint on canvas
Size: 100 x 70cm
Edition: 7 (1 pink, 1 blue, 5 white)
Details: Signed by the artist

Q&A

Spørsmål: Hva ønsker du å bytte lerretet med?
Svar: Dolk, Pøbel, C. Harrington, Faile, S. Chevrier, Borondo, DALeast, Pose, JR m.fl. er interessante. Cash kan gå begge veier, sannsynlig en stor haug til deg hvis du har noe fra Banksy. Noe du har tegnet selv er imidlertid ikke så spennende…

Spørsmål: Bytter du i annet enn kunst?
Svar: Ja, nyere MacMini, Sonos, designmøbler/-lamper, DK3, Dansk design etc. kan være interessant… Jeg er også på jakt etter en brutal subwoofer, f.eks. fra JL, SVS, Velodyne m.fl.

Spørsmål: Sender du?
Svar: Helst ikke, jeg kan heller kjøre et stykke/møtes på halvveien. Sender ikke til utlandet.

Spørsmål: Har du kvittering og dokumentasjon?
Svar: Ja, selvfølgelig.

Spørsmål: Er bildet 100% ?
Svar: Ja, selvfølgelig.

Det er forøvrig min annonse som også er på Finn.no (FINN-kode: 56066961). Kunstveggenmedlemmer får selvfølgelig special price. Selges under kostpris…kom med bud bytteforslag. :smile:

2 Likes

Denne er fortsatt tilgjengelig… Gi et bud/bytteforslag hvis du er interessert, alt blir vurdert. :wink:

Noen dårlige iPhone-bilder:

Bumper opp denne… Selges billig… :slight_smile:

Denne er solgt til pølsepris. Takk for interessen.

Pølsepris? Er det billig/dyrt?

1 Like

Pølse med eller uten skinn?

He he… Pølsepris, det betyr billig! :smile:

1 Like