Death NYC - Black mask

Tenkte å teste ut auksjonen her litt framover.

Starter med et lit bilde av Death NYC. Bildet er signert og nummerert 18/25. bildet er fra 2012.

Størrelse på bildet er ca. 15x21 cm. Bildet er ferdig innrammet med artglass og har mål på ca 30x37,5 cm.

Kan sendes mot porto.

Avslutter auksjonen på søndag 30.01.2022 kl. 21.00

Bud øker tiden med 5 min.



3 Likes

Hvor holder du til? 100kr for ikke å skuffe deg med tom kommentar🤓

1 Like

Det glemte jeg å si. Holder til i Trondheim

2 Likes

Her bar det lite bevegelse :disappointed_relieved:

2 Likes

150

3 Likes

200

1 Like

Følger det med noe ektehetsbevis/COA?
Og 250 kr

1 Like

300

1 Like

350,-

3 Likes

Ønsker også vite om det følger med COA ja?

For 10 år siden var den nok nesten kun Pest Control som hadde begynt med COA (av naturlige årsaker) Kunst i denne prisklassen (under 10.000kr) er nok ikke i særlig grad utsatt for forfalskninger, og husk at det er enklere å forfalske COAen enn trykket, så i dette tilfellet finnes det neppe noen COA og det bør heller ikke ha noen betydning for budgivningen :blush:

Happy bidding :crossed_fingers:t3:

4 Likes

Vært på fjellet, men skal se hva jeg finner i ettermiddag. Men tviler litt da dette er noen år gammel og ikke har verdien som tilsier at COA er relevant.

2 Likes

Er vel faktisk sånn i dette tilfellet at det verdimessig er mer fornuftig å ha COA på ramma😜

1 Like

Fant disse i en plastmappe med «kunst tilbehør». Regner med den minste hører til det aktuelle bildet, dog er det ikke noe direkte referanse til bildet. Naturlig at de fire store hører til noen større varianter jeg har.


4 Likes

400

3 Likes

451kr

Står i 5 min

1 Like

460

1 Like

502

1 Like

Du får’n😎