Delvis samling vurderes solgt

:art: KUNST TIL SALGS - DELVIS SAMLING! :art:

Hei alle kunstelskere på Kunstveggen!

Jeg har kommet til et punkt hvor jeg har litt for lite veggplass for ny kunst, og vurderer derfor å selge noen av verkene i samlingen min. Dette er ikke noe som må selges, men jeg ønsker å legge ut noen av tingene som jeg tenker kan være aktuelle å selge, og se hva dere mener det kan gå for, samt om det er noen som er interessert i en hyggelig kunstprat.

Noen av kunstnerne jeg har i samlingen som nå vurderes solgt inkluderer:

•	Martin Whatson
•	Sandra Chevrier
•	Connor Harrington
•	Sinnsykshit
•	Bjarne Melgaard
•	Juliane Berge

Samlingen inkluderer bilder, statuer og figurer. Jeg legger ved bilder av noen av verkene som jeg vurderer å selge.

Jeg har gjort lite research på priser akkurat nå, så alt er såklart til forhandling. Markedspriser vil jeg gå mer i dybden på dersom noen viser interesse for noen av verkene.

Mange av verkene er kjente, og gir derfor ikke spesifikk info på alle, men ta gjerne kontakt hvis du er interessert i et av verkene, har spørsmål, eller rett og slett bare vil ha en hyggelig prat om kunst. Jeg ser frem til å høre fra dere!















21 Likes

Meget fin samling.

1 Like

Takk skal du ha :pray:

Og takk til mange private meldinger.

Tilfelle flere lurer så er Helfiguren av Sandra Chevrier en av Tripchy’ne og XL versjonen. Opplag på kun 10. Så derfor en høyere prisklasse enn de andre mindre trykkene.

Statuen fra Martin Whatson er en bronse statue som er hele 120cm høy og denne også i en høyere prisklasse.

Jeg har noen priser jeg har foreslått for de interesserte, men klart at markedet må bestemme.

Kan legge til at jeg er åpen for byttehandler også.
Enten i annen kunst eller klokker av høyere verdi.
Og hvis noen har krypto liggende, så kan det være jeg er interessert.

Eikund x MW Isbjørn solgt. :slight_smile:

PENT! Hva er skulpturen laget av? Messing?

1 Like

Bronse :slight_smile: