Den gode kjøpshjelperen!

Av Azidops:
Er du lei av å miste et bilde på release for å finne det til salgs på Finn bare minutter senere? Hadde det ikke vært fint å få hjelp til å øke sjansene til å få tak i et trykk?

Er det et kommende slipp du ikke har interesse av? Har du tid til overs og lyst til å knytte gode kontakter i kunstverden?

Da er kjøpshjelperen løsningen! Spør etter hjelp til å få tak i et release eller tilby hjelp til å få tak i et release du ikke vil ha selv. Vi alle vet at konkurransen har hardnet til de siste årene fordi interessen for street/urban art har økt, men også fordi det finnes grådige individer som aldri hadde kjøpt et trykk hvis de ikke kunne tjent raske penger på det.

Hva med å tilby hjelp til en som ønsker å få tak i et bilde? Bruk denne tråden, eller den aktuelle diskusjonstråden, til å tilby hjelp eller søke etter hjelpere. Man kan f.eks søke etter hjelpere i Bergen hvis man selv bor i Bergen. Dette kan være en god måte å bygge nettverk på. Målet er at hjelperen, hvis h*n får tak i bildet, selger bildet til kost (salgsum + alle utgifter) til kjøperen.

9 Likes

Jeg tar gjerne imot hjelp (som resten av forumet antagelig) til det kommende Dolk-slippet om noen har tid/lyst til å hjelpe. Bor i Trondheim, men betaler selvsagt for porto.

Søker gjerne hjelp til CHIEF. Holder til i Bergen.

Henger meg på den. Liker denne og vil gjerne ha en på veggen. Holder til i Stavanger

Hvis noen kjøper firechief og ombestemmer seg må de gjerne sende meg en pm :wink:

Jeg vil gjerne ha hjelp til Chief og Sleepwalker :slight_smile: