Desperado opens the guitar case

desperadoGuitarCase

Må selge endel av samlingen, godt over 200 verk, lerret, prints, figurer.
Består av følgende kunstnere:

Mehdi Ghadyanloo
Conor Harrington
AFK
Snik
Martin Whatson
Pøbel
Fin Dac
Sandra Chevrier
David Shrigley
Pyritt
Roamcouch
Dotmasters
Louis Masai
Shepard Fairey
Hama Woods
SinnSykShit
Yves Scherer
Mason Storm
Ninjah
Pushwagner
Kaws
Trude Viken
++
Ta kontakt ved interesse
Lange avhandlinger om skambud kan spares for
Evaluering av dårlig / godt kjøp kan også hoppes over

Har kun solgt 1 print siden oppstart av samlingen grunnet dobbelt kjøp.
Har mange referasner på kjøp, men ikke salg :slight_smile:
Noen av verkene er å se på insat profilen

Kommer etterhvert annonse på Finn, UAA, og FB grupper, men starter her.

28 Likes

Post noen bilder med ønsket pris i denne tråden så er jeg sikker på at tråden tar fart.

11 Likes

Liten oppdatering, ble mange PM’er ila natten, skal svare opp alle snarest

3 Likes

Bumper denne så du ikke glemmer oss :sweat_smile: Mye interessant på denne lista

1 Like

Enig med Thomik! Få ut noen bilder og priser! Mye jeg kan være interessert i til rett pris som sikkert mange andre, men ordlyden i innlegget gjør at jeg velger å ikke ta kontakt!

10 Likes

Noen som fikk noe svar her? :thinking:

1 Like

Så ut som jeg pakket meg selv inn i gitar kofferten selv.
Jeg beklager for ekstremt lite respons

Men loooong story, short med noen anbefalinger til alle uavhengig av kjønn.

1. Skilsmisse

2. Skifteavtale hvor kunstsamling spesifiseres til å være Desperado sitt.

3. Det var ikke bare bare i retten.
    X mente at det som hang på veggen ikke var endel av samlingen

Så reisen i retten er ikke over enda, men kunsten er sikret.

Så tilbake til hovedposten, så er det fortsatt aktuelt.

Tips, detaljert skifteavtale bør alle har, og da spesifiser også det som “henger” på veggen og ikke bare det som er rammet inn og ligger på lager i samlingen.

5 Likes

Hei alle sammen

Bumper denne da jeg har fått hodet over vannet og fått samlet sammen endel i en oversikt.

PS! Før du tar kontakt

• Ikke noe desperathet fra min side på salg.
  • Hvis du skal snakke ned prisen og markedet ++++, la vær å ta kontakt.
  • Du kjøper dette til eget bruk, og ikke flipping.

Her er en liste, er du int. i noe ta kontakt via DM
Alt er ikke til salgs, men dette finner vi ut av,

Verkene er lokalisert i Oslo.
Jeg starter her først mht noen canvas, vil at det blir værende i Norge, ellers er det pr. andre gallerier som tar over canvasene.

Airtable - Grid view

3 Likes

Mye spennende, men ville nok hatt med ønsket pris i oversikten. Ut fra det du skriver “Du kjøper dette til eget bruk, og ikke flipping.”- For meg høres det ut som du kun selger til DIN pris og ikke nødvendigvis markedspris. Hvis dette er tilfellet, så blir nok dessverre mye usolgt, men det gjør vel strengtatt ingenting(?) siden du ikke “Desperado” til å selge.

4 Likes

Har brukt tid på å lage en liste, og har vært borte fra kv en stund. Som moderator kan sarkasmen din ligge hos deg selv takk. Du kan gjerne bidra med å sette markedspris

bare å bidra, du har fått en egen kolonne:

@Desperado ser du har brukt mye tid på listen, og var ment som et tips og ikke noe mer enn det.

Du skriver:

• Hvis du skal snakke ned prisen og markedet ++++, la vær å ta kontakt.

• Du kjøper dette til eget bruk, og ikke flipping

Vil tro det er lettere for folk å ta kontakt når de vet hvilke priser du ønsker for de forskjellige verkene. Vi vet alle hvor markedet ligger nå for tiden, spesielt på prints. Til og med de som lager printene til GP sier at «Printmarked is dead». Her har mange av kunstnere i stallen fått et skikkelig støkk i verdien, og mye er nærmest halvert på bare noen få år. Se whatson, Chevrier, hama m.fl. Ting som gikk for 50-100k for 2-3 år siden blir nesten ikke solgt til 50%. Nye lanseringer selges til kost eller under. Er kjedelig å være selger i dagens marked, i hvert fall hvis man selger mye mainstream kunst.

igjen, beklager at du ble fornærmet, men var ment som et tips.

«Snowflake»

4 Likes

Hei, jeg er på utkikk etter spesifikke verk fra Roamcouch, så skulle gjerne sett listen din. Fortsatt tilgjengelig? For enkelthets skyld så er det Midnight Recital jeg er absolutt mest interesset i :blush:

Har du sjekket EBay? Ligger der, og kan sikkert prutes på. Tviler på at vedkommende selger noe billigere enn hva som ligger der.

Du kan også skrive en øk på urbanartassosiation (uaa) eller «fans of Romancouch) inne på FB. Der klarer du nok også å få tak i et eksemplar