Dette er Dolk - i dagens avis

Nei det er bra, men utførelsen står ikke i stil med det Dolk gjør på sitt beste

Er det bare meg som føler litt skuffelse?

Dette gjør bare det Dolk, nei Andreas, driver på med nå ennå mer uinteressant. Endelig punktum for streetart, bare å selge til rikinger via galleri nå.

Det er bare å se her på Veggen, ingen diskuterer hans nye ripekunst.

1 Like

Hva er du skuffet over? At han står fram eller kunsten han lager nå? Jeg tror i alle fall at det smartest for ham å stå fram, har lagt i kortene lenge. Jeg tror det har positiv effekt både for den nye og gamle kunsten. Det kan ikke skade at alle store aviser og tv-kanaler fatter interesse for avsløringen samtidig som Solskjær har blitt manager i United og et grufullt dobbeltdrap i Marokko.

9 Likes

Enig – fikk en følelse av å tape en cupfinale når jeg leste artikkelen. Ikke for hvem han er eller vil være, men historiefortellingen bak Dolk. Den bør få en heftig oppsummering med røverhistorier fra fortiden enn tobarnsfar som ikke vil lyge på framtidige utstillinger. Dog, slenger meg på kommentaren, gøy når det skjer noe :blush:

Da er definitivt karrieren hans som gatekunstner over ?eller på en annen side, Martin whatson selger jo som bare det selv om han aldri har vært anonym…
jeg mener fremdels at tidlig Dolk er det beste som er laget av norsk streetart. Blir det ikke nesten tåpelig å ha en samling gatekunst uten å ha en Dolk ? Så hvis dolk faller hard i pris så er det bare å selge unna alt det andre også? Satser på at han står seg jeg !:slight_smile:

6 Likes

9 Likes

Mannen har jo blitt kneblet av sin egen anonymitet de siste årene mtp det han vil gjøre nå.
Ja det var et slag i magen når mystiken forsvant. Men å sutre over det er en egoistisk tanke. Kanskje vi får se en mer løssluppen Dolk fremover? Selv synes jeg Rip Off delen var meget fet.

2 Likes

Kunnskapsdepartementet har noen godbiter på veggene

7 Likes