Din kunstvegg

:thinking:?

Ja helt enig med med @MagnusE. Sinnsykt fet. Svart pp gjør underverker.

1 Like

Inspirert av å møte andre KVere in the flesh har jeg funnet ut at jeg vil dele litt! Beklager at jeg er flinkere til å kjøpe bilder enn til å knipse dem!

25 Likes

Mye snadder på både vegger og bord👌🏻 Regner med at du finner en egnet veggplass til «Panorama» etterhvert også😉

1 Like

Mye fint på veggene der, nice!

Hvem er kunsteneren bak Oslo trykket?

Jeg vet dessverre ikke. :confused: Det var en gave. Vet det er fra kunstnerkollektivet i Brenneriveien, men ikke navnet på kunstneren.

1 Like

Da kom endelig Sandra opp på veggen og fikk plass mellom GUTTA.

18 Likes

Da var den endelig på veggen.

FAILE - Fashion Chimps NYC.
2011.

Stor.
Men fortjener sin ramme og vegg.

28 Likes

Dolk sin Punk over spisegruppen i stuen

17 Likes

Trappegangen min delt av Anders Røkkum på Instagram

16 Likes

Stilig. Jeg var i dialog med han om å kjøpe samme verk. :slight_smile:

1 Like

Dolk, PichiAvo og Sage Barnes.En begynnelse, men ting tar tid :wink:
Noen som har høret rykter om en Shrink av Dolk ute på markedet - gi beskjed! Har en samboer som identifiserer seg (litt for mye) med bildet, som hadde dødd av lykke om det kom i hus :raised_hands:t2:

8 Likes

Hei, er ditt trykk fra Sage signert? Jeg har en kompis som kjøpte et trykk, men det manglet signatur og opplag. Jeg har bedt han kontakte galleriet, men de svarte ikke. Dårlig stil.

Er signert samt nummerert nedenfor selve printet minnes jeg å huske. Nå har jeg egenkomponert innrammingen selv, så måtte kutte signatur og nummeret grunnet standard størrelse paspatur.

Foreløpig de første printsa mine oppe på veggen .

19 Likes

Skikkelig kul innramming på den siste der!

Hva heter dette trykket ? Størrelse ?

Hei bilde heter no fly zone-ernest zacharevic. størrelsen er på 70x90. Ligger en på finn til 7900kr. vært der en stund så sikkert mulig og prute :wink:

1 Like

Siste verk på veggen… passet godt sammen ift fargepaletten disse to👍🏻

14 Likes


I frustrasjonen som kom etter skuffelsen av å ikke få tak i fiskermannen, havnet denne i en ramme fra bohus på balkongen! :relaxed:

12 Likes