Din kunstvegg

Siste verk på veggen… passet godt sammen ift fargepaletten disse to👍🏻

I frustrasjonen som kom etter skuffelsen av å ikke få tak i fiskermannen, havnet denne i en ramme fra bohus på balkongen! :slight_smile:

Kult å se den på veggen, sterkt undervurdert spør du meg😊

Fiskeren er kul den, men det er jaggu meg Anna og. Har begge hengende selv, like bra begge to. Så kjøp en skikkelig ramme og ta henne inn i huset. :+1::sunglasses:

AFK-Stolen Child. Ble veldig fornøyd når jeg fikk det fra rammemakeren og opp på veggen.

Bildet er helt rått.
Meget godt fornøyd :slight_smile:

Borondo «Identity» tilbake fra rammemaker og opp på veggen i dag :blush:

Takk til @JonasLeborg for flott innramming av disse nye på stua. Flotte eikerammer. Og takk til @thopet for nok en knirkefri handel av meadowen, anbefales!

Rått :clap:t2:

Får føye på med disse da når jeg først er igang. Takk til @andthenPush for svært hyggelig handel, anbefales! Innrammet hos Tormod på rammeverkstedet i Trondheim; en tipp topp fyr! Og grunnen til at din @Steffen fortsatt ikke har kommet på veggen, men må vel snart gjøre plass

Denne Kai Fjellen er forresten også en liten lekkerbisken for dere som liker annen type kunst også, “ung pike”

Og så en personlig favoritt lurt gjemt bak ovnsrøret, Joy lygekryss kjøpt på gategalleriet ved @azidops, takk forhandelen og flott service

Takk som deler! :smiley: Fantastisk mye flott her - flott innramming på Pejacene dine !

Meget flott! Har også dette trykket👍

Hvem er dette? Dolk gwt??

Dolk på to av bildene. Har mangen flere​:+1::point_left:

De andre ar zhang xiaotao.