Din kunstvegg

Kult å se den på veggen, sterkt undervurdert spør du meg😊

2 Likes

Fiskeren er kul den, men det er jaggu meg Anna og. Har begge hengende selv, like bra begge to. Så kjøp en skikkelig ramme og ta henne inn i huset. :+1::sunglasses:

2 Likes

AFK-Stolen Child. Ble veldig fornøyd når jeg fikk det fra rammemakeren og opp på veggen.

11 Likes

Bildet er helt rått.
Meget godt fornøyd :slight_smile:

1 Like

Borondo «Identity» tilbake fra rammemaker og opp på veggen i dag :blush:

20 Likes

Takk til @JonasLeborg for flott innramming av disse nye på stua. Flotte eikerammer. Og takk til @thopet for nok en knirkefri handel av meadowen, anbefales!

32 Likes

Rått :clap:t2:

Får føye på med disse da når jeg først er igang. Takk til @andthenPush for svært hyggelig handel, anbefales! Innrammet hos Tormod på rammeverkstedet i Trondheim; en tipp topp fyr! Og grunnen til at din @Steffen fortsatt ikke har kommet på veggen, men må vel snart gjøre plass



11 Likes

Denne Kai Fjellen er forresten også en liten lekkerbisken for dere som liker annen type kunst også, “ung pike”

9 Likes

Og så en personlig favoritt lurt gjemt bak ovnsrøret, Joy lygekryss kjøpt på gategalleriet ved @azidops, takk forhandelen og flott service

7 Likes

Takk som deler! :smiley: Fantastisk mye flott her - flott innramming på Pejacene dine !

Meget flott! Har også dette trykket👍

26 Likes

9 Likes

9 Likes

10 Likes

Hvem er dette? Dolk gwt??

Dolk på to av bildene. Har mangen flere​:+1::point_left:

De andre ar zhang xiaotao.

Stilig, er ikke hver dag man ser en kondom i et maleri! :slight_smile:

Venstre er en original GAGÜ, høyre er Ørnulf Opdahl

7 Likes