Din kunstvegg

Lekkert!!

Min Qbic hilser

Må si @magstu at den veggen din er pen. Liker at du skal kombinere det med Conor Harrington. Tror det vil passe meget bra. Irriterer meg at jeg ikke prøvde å få fatt i seascape selv. Ble utrolig fint.

Jada, nå kaster jeg rundt meg med godord. :stuck_out_tongue:

Fort gjort å la seg rive med når man ser det printet der!

Seascape: Jake Wood-Evans, Seascape with Charcoal (Colour Edition - Gold), 2018 | Unit London

Se der ja. Har de skrudd opp prisen betydelig eller er det bare jeg som husker feil når verket ble sluppet?

Det er er mer enn dobbelt så mye som prisen ved slipp, ja. Husker ikke nøyaktig hva det kostet da, men lurer på om det var et sted mellom 12-13.000,- inkl. frakt.

Den hos Unit London er 107 x 127,6 cm, nummerert 2/10. Ligger forøvrig også tilgjengelig på JWE hjemmeside til GBP 2.200, kanskje samme som ligger hos unit?

Disse kom i to størrelser.
XL versjonen koster 2200 pund og er fortsatt ikke utsolgt helt. Den er jo vanvittig stor. “Liten” utgave kostet 950 pund (90 x 75 cm).
Grunnen til prisforskjellen hos Unit er at deres utgave er rammet inn.
Dersom denne rammen er god kvalitet synes jeg 400 pund er ganske rimelig for en så stor innramming…

Seascape og den nye Internacional-varianten i sort hvitt til Paco Pomet er mine kandidater til årets trykk tror jeg.

Er det ikke snakk om to ulike versjoner av selve printet også? Gold og vanlig? Mener å huske gold var priset endel høyere…

Du må legge ut bilde av study ved siden av denne. Blir garantert utrolig fint! Godt jobbet. :ok_hand:t3:

25 x Gold/Charcoal 950 gbp.
80 x Crimson 600 gbp.
10 x XL black 2200 gbp.
10 x XL gold 2200 gbp.

Alle versjonene utenom crimson har mye HF.

Her er noen av mine vegger. :blush:

Hvem er den første kunstneren?

Min far. :rofl:

Da må jeg si at jeg holder din far som favoritt på veggene dine. Meget spennende komposisjon, og deilig røff ramme. Hjemmesnekra?

Alt er hjemmesnekra ja. Er nok min favoritt også, om enn mye affeksjon selvsagt. Forøvrig vil jeg anbefale alle å sjekke ut Fredrik Wiig Sørensen. Kunstneren bak det siste trykket. Han er en favoritt utenfor familien. :wink:Jeg har tidligere promotert ham med denne originalen:

Her er en link: http://fwsorensen.com.

Takk for tips. Og du får huske å gi ‘an far litt ros ved neste møte.

Jeg støtter den. Synes det verket var ganske kult og var det første som fanget oppmerksomheten.

Denne likte jeg @Stighh

Er liksom en dybde der, jeg blir fanget i å forsøke å se hva som er gjemt bakom eller se gjennom det jeg oppfatter som horisont :eyes: :thinking: