Din kunstvegg

Fort gjort å la seg rive med når man ser det printet der!

1 Like

Seascape: https://theunitldn.com/store/artworks/4031/

1 Like

Se der ja. Har de skrudd opp prisen betydelig eller er det bare jeg som husker feil når verket ble sluppet?

Det er er mer enn dobbelt så mye som prisen ved slipp, ja. Husker ikke nøyaktig hva det kostet da, men lurer på om det var et sted mellom 12-13.000,- inkl. frakt.

Den hos Unit London er 107 x 127,6 cm, nummerert 2/10. Ligger forøvrig også tilgjengelig på JWE hjemmeside til GBP 2.200, kanskje samme som ligger hos unit?

1 Like

Disse kom i to størrelser.
XL versjonen koster 2200 pund og er fortsatt ikke utsolgt helt. Den er jo vanvittig stor. “Liten” utgave kostet 950 pund (90 x 75 cm).
Grunnen til prisforskjellen hos Unit er at deres utgave er rammet inn.
Dersom denne rammen er god kvalitet synes jeg 400 pund er ganske rimelig for en så stor innramming…

1 Like

Seascape og den nye Internacional-varianten i sort hvitt til Paco Pomet er mine kandidater til årets trykk tror jeg.

1 Like

Er det ikke snakk om to ulike versjoner av selve printet også? Gold og vanlig? Mener å huske gold var priset endel høyere…

Du må legge ut bilde av study ved siden av denne. Blir garantert utrolig fint! Godt jobbet. :ok_hand:t3:

25 x Gold/Charcoal 950 gbp.
80 x Crimson 600 gbp.
10 x XL black 2200 gbp.
10 x XL gold 2200 gbp.

Alle versjonene utenom crimson har mye HF.

4 Likes

Her er noen av mine vegger. :blush:

10 Likes

Hvem er den første kunstneren?

1 Like

Min far. :rofl:

Da må jeg si at jeg holder din far som favoritt på veggene dine. Meget spennende komposisjon, og deilig røff ramme. Hjemmesnekra?

1 Like

Alt er hjemmesnekra ja. Er nok min favoritt også, om enn mye affeksjon selvsagt. Forøvrig vil jeg anbefale alle å sjekke ut Fredrik Wiig Sørensen. Kunstneren bak det siste trykket. Han er en favoritt utenfor familien. :wink:Jeg har tidligere promotert ham med denne originalen:

Her er en link: http://fwsorensen.com.

3 Likes

Takk for tips. Og du får huske å gi ‘an far litt ros ved neste møte.

1 Like

Jeg støtter den. Synes det verket var ganske kult og var det første som fanget oppmerksomheten.

1 Like

Denne likte jeg @Stighh


Er liksom en dybde der, jeg blir fanget i å forsøke å se hva som er gjemt bakom eller se gjennom det jeg oppfatter som horisont :eyes: :thinking:

2 Likes

Fikk nettop rammet disse inn :innocent:

6 Likes

Beklager for dårlig lys og bildekvalitet :confused:

Maleri av Kjersti Stokke

Må slå et slag for plakater. Plakat av Gerhard Ritcher - Image after Image/1025 Colors. Plakaten tillater meg å ha trykk (eller andre gjenstander) i ulike farger, uten at man mister den røde tråden fargemessig.

Plakaten er forøvrig ganske stor, men lever i luksusen av 3m takhøyde :blush:
Rammemål: 120x124cm.

3 Likes

La Cage dans une promesse pour l’humanité and The Triumph by Sandra Chevrier

9 Likes