Din kunstvegg

Vi har alle våre i-landsproblemer. På en vegg har jeg ledig plass på hver side av et bilde. Jeg har mye i mappene jeg kunne hengt opp på hver side, men så har jeg fått for meg at hvert bilde må være samme størrelse. Helst bør motivene være innenfor samme tema og. For det må være litt «stil» over det. Nei, du - vi har alle vårt vi sliter med. Føler med deg. :facepunch:t2:

Det er godt at vi er flere som velger å stå frem her, godt å få det ut. Sammen er vi sterke :muscle: - Tøffe tak :facepunch:

#livetshardeskole

Ja her er jeg enig med mye av det du sier, må være stil over det, og tema eller farge kan klart være med og løfte inntrykket, men at bildene må være samme størrelse er vel litt drøyt eller?? ( tenker da ikke på @Witchdoctor sine som skulle vært like ) Personlig synes jeg motivet er viktigst, og bør på vegg istedenfor mappe hvis størrelsen er grunnen til at det ikke kommer på vegg.

Synd samboeren ikke aksepterte denne på veggen :roll_eyes:

Men på gulvet var det greit? :wink:

Lerret av Benjamin Spiers:

Havnet brått i bilen frem til vi er i ny leilighet, får se om den finner veien til gjesterommet da :wink:

Kul den «røde», men hvem er det vi ser her?

Det er en amerikansk kunstner, Terry Urban. Synes han har veldig mye kult, du kan sjekke Instagram-kontoen hans her:

Sunniva AT

Da har Linn hos Linn Rammer Inn lagt ut bilder av resultatet. Kanskje noe vågalt valg av ramme, men selve rammen ga meg veldig Death Star vibber i butikken. Kommer ikke like godt frem på bildene. Blir moro å få denne opp på veggen. Gikk også for AR glass.

Kjekt å få en Dolk i hus. Har leitet lenge etter denne, men plutselig tok et hyggelig medlem fra kunstveggen kontakt. :slight_smile:

Sandra Chevrier - la cage et les 2 battements de coeur
10/25

Nytt trykk med masse detaljer og en meget passende tannbørste som pasientene kan se på (mens jeg må se på røntgenbilder🙄)

Konge tannlege :+1:

Jeg trenger fast tannlege… hvor holder du til? :thinking::grin::nerd_face:

@Solo, håper du holder til i Oslo.
KV medlemmene får vel 50% på behandlingen :grimacing:

Bergen! Et kult trykk for en kul tanntrekking, grei deal det?:joy:

Enig, hadde bytta om du holder til i Stavanger :joy:

Hmm, bedre enn ventet! Trodde det gikk i biler & fly :roll_eyes: