Din kunstvegg

Litt dårlige bilder, men har fått denne opp på veggen nå. Innrammet med en litt grålig/betong list hos List & Hempe. Synes det gjorde seg på veggen :slight_smile:

17 Likes

Beste innramming eg har sett hittil :heart_eyes:
Er ikkje fan av rom/avstand midt i mellom trykkene.

Syns dette var VELDIG vellykket innramming!

Takk for det folkens, eller det er vel rammemaker som skal ha skryt! :slight_smile: Personlig så var dette eneste aktuelle sammenstillingen av bildene ihvertfall, ville gjerne at “bevegelsen” i bildet skulle følge deg videre opp trappeoppgangen. Om det var forståelig.

Har rammemaker klart å legge bildene så tett at man ikke ser at det er to ark som er lagt inntil hverandre?

Så godt som det går an vil jeg tro

1 Like

Hei. Det er mulig å se den ved nøyere ettersyn ja, men ikke noe markant

3 Likes

Trappegangen

30 Likes

Pushwagner’s Jobkill og Oblidor


29 Likes

Hei :slight_smile:

Har du navnet på dette printet? Kunne tenkt meg et selv, da det var veldig kult :slight_smile:

  • Bente

La Cage un autre est né sur ses cendres

1 Like

Takker :slight_smile:

Hei:)

Det heter: La Cage; Un autre est né sur ses cendre

Men den finnes bare 5 av og har aldri vært releaset for salg. Tror den er vanskelig å få tak i

Ja, så det. :confused:
Har et annet Sandra bilde som trenger en sidekompis, så får gi det et forsøk! :slight_smile:Takk for svar.

Kanskje Galerie COA eller StolenSpace har fleire til salgs. Om du ikkje får tak i denne så kjem det eit nytt trykk frå Sandra/GP i slutten av Juli sånn ca :slight_smile:

Da skal jeg følge litt med :slight_smile: Takker for info!

Går for post #1 500 :grinning:
Stik - Dancer

26 Likes

18 Likes

Den Findacen ble stilig. Kul ramme👌

1 Like

21 Likes