Din kunstvegg

Nytt bildet på soverommet fra Bust The Drip
Bergen Rammeservice står for innrammingen

12 Likes

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av min kunstvegg anno mai 2019.
Nå skjer det en del forandringer for å finansiere en mer anvendelig midtlivskrise. Bilder er jo tross alt bare veggpryd😀


68 Likes

Fantastisk samling :smiley: Gi en lyd om du skal selge :wink:

WOW og Takk!

:fire: :heart_eyes: :fire:

Å hallo ja. Her hadde du noen skatter. Lurer på hva den midtlivskrisen kan være. :smiley:

Tenkte nok det var mye snadder der, takk for titten!

Der var det mye snadder😍

Heftig samling :ok_hand:

1 Like

Ja her er sikkert mye bra @Gammel_Erik ,men jeg kjenner ikke til en brøkdel engang, men det gjør tydeligvis en hel del av medlemmene her inne. Kanskje du kunne nevnt hvem som er kunstneren bak hvert motiv for oss få som ikke har denne kunst-kunnskapen👍

2 Likes

Fantastisk​:+1:t2::+1:t2: Bare å si fra om Conor Harrington skal ut på markedet…:blush:

1 Like

Takk for all hyggelig respons!

Lover å komme tilbake med en oppdatering på hva kunsten ble byttet ut med så fort alt er offisielt :slight_smile:

1 Like

Tipper på en fet bil. 911 kanskje…

Nei, nei ingenting sånn. Jeg beholder både kjerring, unger og den 18 år gamle defenderen :slight_smile:

5 Likes

Defender står det respekt av!

@Gammel_Erik Men er intensjonen din å selge de du har lagt ut her?

Dette er på ingen måte en salgsannonse! Det var kun for moro.

Men det ligger jo litt i kortene, som du påpeker, at noe må selges :slight_smile:

Hvis noen er interessert i noe så send meg gjerne en PM.

Kan du gi noe mer info om det Conor verket?
Tittel, størrelse, årstall…

Ja, det har tittel ‘How on Earth Did We Get Here’ er fra 2015 og måler 150x200 cm.

2 Likes

Liker ai weiwei og brettene dine hvor han dropper Han dynasty vasen. Merkelig han ikke har blitt arrestert nesten :sweat_smile: