Din kunstvegg

Trenger ikke “The frame” med en sånn vegg. Slikt er for “plebs” som aldri har sett penger før. :slight_smile:

Dummeste jeg har hørt. The frame hadde passet bedre inn der enn tven som stod der any day, uavhengig av det som henger der.

1 Like

Det var en tam spøk fra min side. :slight_smile: Dere må ikke ta alt jeg skriver blodig seriøst.

Haha da tar jeg den på min kappe, skulle kanskje skjønt det med ordbruken plebs? Krast fra min side, bare mente det ville fullføre. Kun min amatør mening:)

1 Like

Haha takk for tips! Herlig TV! Men redd veggen smuldrer opp med mer hull :sweat_smile:

3 Likes

Og det var ikke kritikk mot din tv i sådan hehe


Ikke kunstvegg enda, men med nytt hus og mer vegg må mappene opp og vurderinger må gjøres.

59 Likes

Stemmer for å få ramme på Borfen :wink:

3 Likes


Flere som fikk seg en monkey parliament av Mason Storm I Dag?

7 Likes

24 Likes

Fikk rammet inn en Sandra som hadde ligget alt for lenge i mappe. Hadde et annet bilde i rammen tidligere men syntes den passet perfekt til Sandraen:-)

30 Likes

Yoshitomo Nara, Real One.

24 Likes

I NFT-tåka som siger inn over Kunstveggen løfter jeg denne fine tråden litt høyere.

(Er ikke dette deiligere enn digitale filer printet ut hos Japan Foto skjønner jeg ingenting…).

26 Likes

Dette er hva kunst (i opplag) handler om…

2 Likes

Takk :).

1 Like

Herregud dette er ekstremt rått! Nå angrer jeg på at jeg bare kjøpte én av dem!

2 Likes

Vi har to enkelt trykk igjen :wink: (ikke nå lenger)

Ja, tipper du har mer kunst enn jeg har spenn!

Fått opp PEZ - Double Trouble i stuen :star_struck: :star_struck:

25 Likes

«Nord-Norge». Fantastisk tresnitt av Ingrid Kristensen Bjørnaali. Endelig sol inn vinduene igjen :sunny::herb:

15 Likes